PoffeMedlem sedan apr. 20022 743 inlägg asså, har ett fett problem!!!!! hjälp!
upgraderade firefox från 2.0 till 2.0.0.1 och nu funkar det ju itne, shit, behöver hjälp NU!!!
Okej, nu när jag fått fjortisen ur mig kan vi bli lite seriösa igen ;)
Min FF uppgraderade sig själv från version 2.0 till 2.0.0.1 och nu vill den inte fungera av någon anledning. Använder Windows 2000 server.
När man klickar på ikonen för att starta FF så händer inget alls, bara helt dött. I övrigt funkar allt på datorn. Bara FF som inte vill längre.
Har försökt ominstallera, avinstallera och installera på nytt, startat om och allt vet vad utan någon framgång.
På min mac har jag också uppgraderat och det fungerar toppen, och jag antar att många av er också uppgraderat utan problem då jag inte hittat nått om felet efter diverse sökningar.
Nån som vet vad som kan vara felet?
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Du kanske har använt versaler någonstans där det skulle ha varit gemener?
Engine^Medlem sedan dec. 20003 887 inlägg Prova starta FF med växeln safe-mode
win+r -> firefox.exe -safe-mode
Startar den då så kan du utgå från att det är en addon eller ett theme som inte fungerar.
Poffe skrev:
asså, har ett fett problem!!!!! hjälp!
upgraderade firefox från 2.0 till 2.0.0.1 och nu funkar det ju itne, shit, behöver hjälp NU!!!
Okej, nu när jag fått fjortisen ur mig kan vi bli lite seriösa igen ;)
Min FF uppgraderade sig själv från version 2.0 till 2.0.0.1 och nu vill den inte fungera av någon anledning. Använder Windows 2000 server.
När man klickar på ikonen för att starta FF så händer inget alls, bara helt dött. I övrigt funkar allt på datorn. Bara FF som inte vill längre.
Har försökt ominstallera, avinstallera och installera på nytt, startat om och allt vet vad utan någon framgång.
På min mac har jag också uppgraderat och det fungerar toppen, och jag antar att många av er också uppgraderat utan problem då jag inte hittat nått om felet efter diverse sökningar.
Nån som vet vad som kan vara felet?
Hade samma problem när jag uppgraderade till IE7 och hade exakt samma tendenser som dig, vilket gjorde mig frustrerad, men eftersom jag har fyllt 15 :moose , så visade det sig att ikonen fortfarande försökte använda IE 6.0, prova att göra en ny genväg och se om detta kan hjälpa.
Tog mig ett tag innan jag kom på det, vet inte om du redan har provat detta.
PoffeMedlem sedan apr. 20022 743 inlägg Genvägen är det inget fel på, testade även att starta genom att klicka på ikonen direkt i program-mappen. Vette fan vad som är fel men har nu installerat 2.0 ign och det funkar fin fint, får vänta tills 2.0.0.2 kommer och testa då :)