mrblondeMedlem sedan aug. 20012 349 inlägg Hej, när jag försöker skriva en kommentar på någon blog på blogger.com som kräver att man skriver in bokstäver efter en bild som anti-spam funktion så kan jag inte posta kommentarer. Det fungerar utmärkt från IE. Det går utmärkt att posta kommentarer på blogger på konton som inte använder denna anti-spam funktionalitet.
Någon som känner igen det?
En slumpvis vald blog som har anti-spam filter igång, klicka på "comments" under något inlägg för att se anti-spam funktionaliteten.
mozillaMedlem sedan juli 20011 084 inlägg hmm, jag testade att preview’a en kommentar med firefox 1.0.6 och det gick fint. Man måste ju dock fylla i "anti-spam" koden i rutan först innan man kan posta kommentaren. :stud
mrblondeMedlem sedan aug. 20012 349 inlägg Jag har skrivit i koden såklart. Det fungerar som sagt med IE. Jag har lagt till blogger.com i listan på siter som jag tillåter popuper för med men det hjälper inte. Preview ger samma effekt. Märkligt!
mrblondeMedlem sedan aug. 20012 349 inlägg Äntligen hittade jag det. Verkar som att jag hade lyckats blockerat blogger från att sätta cookies, och det gjorde att jag inte kunde posta. Puh!