webForumDet fria alternativet

Scriptproblem i Internet Explorer

2 svar · 309 visningar · startad av ejick

ejickMedlem sedan mars 2001895 inlägg

Hej,

jag har problem med Internet Explorer på min dator. Det är framför allt att jag inte kan logga in på min bank (loggar in men skickas tillbaka till logginsidan) men felet uppstår även på en sida som betapet.com när man skall öppna ett spel i ett popup, då öppnar den istället betapets förstasida i popupet.

Jag följde ett råd på Microsofts sida om att man, om det inte gick att köra script (som jag antar att problemet är, vissa javascript funkar andra inte) att man skulle ändra i säkerhetsinställningarna under normal och där välja "standardnivå" efter att jag gjort detta (som inte hjälpte mig någonting) går det inte att välja anpassad nivå.

Problemet är att jag måste köra explorer då jag utvecklar sidor.

Hoppas jag har kyckats förklara mitt problem och att någon vänlig själ har en lösning på mitt problem. Skulle vara glad om jag slapp installera om windows.

Tack på förhand :)

PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg

Det är inte så att du råkat välja att alla cookies ska blockeras (verktyg->internetalternativ->sekretess->avancerat)?

ejickMedlem sedan mars 2001895 inlägg

Hmm.. mycket möjligt att det var felet men jag har inte ändrat där, nu verkar allt fungera som det ska i alla fall.

Tack för hjälpen, kan vara bra att kolla om problemet skulle uppstå igen.

127 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.2b84b982
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)