Jag har ett problem. Jag kan inte logga in på wF i Firefox. Det har gått innan. Jag har testat och rensat både cookies och Cachen utan att det hjälper. Har wF genomfört några ändringar de senaste dagarna som kan orsaka detta?
wF + FF = nej!
6 svar · 614 visningar · startad av Jupiter
Nope.
Fungerar utan problem för mig och FF 1.0. Får du inget meddelande?
Dryden skrev:
Fungerar utan problem för mig och FF 1.0. Får du inget meddelande?
Nej, det enda är att sidan med att jag måste logga in kommer upp när jag skrivit ett inlägg. När jag skriver mitt andn: och lösen (och ja, det är rätt) får jag upp en wF-sida om att sidan kan ej visas.
Fungerar utan problem här också. Har du ändrat några inställningar i FF eller har problemet bara uppstått plötsligt?
dho skrev:
Fungerar utan problem här också. Har du ändrat några inställningar i FF eller har problemet bara uppstått plötsligt?
Inga inställningar el. annat. Problemmet uppstod idag. Det fungerade förra gången jag besökte wF. Jag har heller inte laddat ner något program.
Det intressanta är när jag loggare in med FF ser allt normalt ut. Det är bara när jag ska posta ett inlägg det krånglar.
Problemet är löst. Någon (så klart inte jag ;)) hade lyckas lägga wF på listan över sidor som inte får lagra kakor. En stor utredning har inletts för att hitta den skyldiga.