EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Om jag markerar lite text och trycket FET så blir all text på hela sidan fet och om jag ångrar detta så blir texten jag markerat fet.
Jag vet inte om detta följer med datorn, Word eller dokumenten. Det känns som om det är dokumenten som är "skadade" elelr "smittade" på något vis.
Jag har haft detta problemet i flera år. Tidigare i år lade jag in en blank version av Windows 2000 på min dator och installerade Office blankt ochså, men felet består!!
Det är skitjobbigt, särskilt som det ibland verkar vara borta! Det är jättesvårt att felsöka för det uppenbarar sig itne alltid, men oftast...
Dessutom blir den mallen jag har helt uppkn*llad och allt ändrar sig...! Bara för jag markerar och gör en rubrik fet!
Varje gång! (Nästan...)
Ja, man kan bli lack för mindre...
Här finns nåt som kan lösa ditt problem! ;)
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Ah! Open Office....
Fungerar det bättre nu!? Jag körde det tidigare för jag tänkte byta bort Microsoft Office, men det gick ju inte att använda... Det var ännu värre än Microsoft Office!
Segt som sirap, tog hur lång tid som helst att starta... Jag kommer inte ihåg var det var, men det fungerar inte lika bra som Microsoft Office.
Undrar om det inte berodde på att dom trixade till det så mycket i Open Office??
[glömde...]
Det var rätt länge sedan jag avinstallerade det och det är möjligt att det fungerar bättre nu.
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Här är en bild på min andra huvudvärk. Denna rutan kommer upp varje gång jag skriver ett tecken och det är rätt jobbit...
Hur blir jag av med detta meddelande??
Jag vill inte installera det som man ska installera. (= eftersom jag itne fattat vad det är...)
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Jag installerade OpenOffice nu i alla fall. Det verkar som om det är en viss skillnad mot den versionen jag kämförde tidigare.
2.2 MB i minuten från SUNET!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
nitro2k01 skrev:
Här finns nåt som kan lösa ditt problem! ;)
Blir man av med problem i Word om man installerar ett annat program? :l
Det var inte det han frågade efter.