Häftigast i stan idag var nog TP84 Hercules 844 från flygvapnet som var på besök på Dala Airport, dövast i stan är nog jag som utan hörselskydd stog ett fåtal meter bort under motorstart och uttaxning, mycket klyftigt!
"Those who make their swords into ploughshares will plough for those who didn't"
Yes. As practice. You have to start out learning to believe the little lies. "So we can believe the big ones?" Yes. Justice. Mercy. Duty. That sort of thing.
[citat=His Divine Shadow]Här är början på min karriär som misslyckad fotoartist [/citat]
Misslyckad vet jag inte... Bilden är välexponerad men skulle få ett rejält lyft om hela lågan var med. Kanske kan du ta om den i stående format?
- våga vägra dåligt kaffe!
------------------------- Blogg by [SH]
[citat=SH][citat=His Divine Shadow]Här är början på min karriär som misslyckad fotoartist [/citat]
Misslyckad vet jag inte... Bilden är välexponerad men skulle få ett rejält lyft om hela lågan var med. Kanske kan du ta om den i stående format? [/citat]Håller med helt och fullt. En bra bild som dock kan finjusteras en aning.
Comment