Yepp! Det är KENT-konsert på Stockholm stadion i kväll, och jag hörde från min längenhet bandet repa alldeles nyss, drog en sväng med cykeln förbi stadion, såg alla vitklädda människor, och ångrade att jag inte hade en biljett till i kväll. :(
Alltså, hela Östermalm är invaderat av vitklädda personer, och runt Stadion ser man bara vitt.. ;)
Synd att jag inte har någon digitalkamera, det vore coolt att plåta lite folk. :D
Bra låtar, bra effekter - men lite "fel" publik, liksom ingen riktig fart. Väl många som bara hört singlarna från senaste skivan som var där kändes det som. Men dom avslutade iaf med 747 så jag är nöjd - att det sen var gratis gör inte saken sämre.. :)
OT-fråga: vad är Jojje Wadenius(stavning?) känd för mer än signaturen till Kalles klätterträd?
jag vill bara upplysa er om att Kent är sveriges sämsta band :)
Sico, du som är som du är - som vi alla vet, borde väl ha försått varför man går på kent? Flickor, om man går med en flicka som man räknar med att få något av finns det inget bättre än kent, förutom den egna chramen och tekniken då, det är den perfekta hångelmusiken och en perfekt grund för en utmärkt natt....
Håller med SugarDaddy, lite "fel" publik. Pojkarna framför mig gjorde sura miner när allt annat än sådant från senaste skivan spelades, (sådant jag gärna vart utan :OO ). Men det var skönt att få höra kräm och blåjeans live igen, och traditionell avslutning med 747, det är ju alltid trevligt.
Som colione säger, helt klart stor raggfaktor. Allt som fattades under konserten var just en kramig pojke ;) (den befintliga är suspekt nog inte intresserad av kent :x )
Axel - bra länk, vi satt efteråt och försökte desperat komma på vad han hade gjort men det stannade vid nämnda signaturmelodi - kulturskymning anyone? :)
Och ja, trevlig raggfaktor - flickor i vitt är vackert!
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e