holy bananas. snyyyygt :D :D :D *vill ha*
man kanske skulle kunna säga... "helvete va snyggt det är..." eller man kanske enbart skulle kunna " :o " eller nåt sånt... *drooling*
7 svar · 411 visningar · startad av Lord Pingu
man kanske skulle kunna säga... "helvete va snyggt det är..." eller man kanske enbart skulle kunna " :o " eller nåt sånt... *drooling*
holy bananas. snyyyygt :D :D :D *vill ha*
*har filmen* :e
den är het!
Och vad säger man om det inte är spelbart? Grafiken är inte allt. ;)
Spelar inte HL/CS själv... ;)
Om det inte är spelbart så har dom självklart misslyckats.
Vissa kör med lego-Quake och tycker att känslan är allt, vissa spelar bara spel för att de är snygga.
Och andra (som jag) vill gärna ha en bra mix av spelbarhet, grafiska mästerverk och bra nätverkskod. ;)
Vide skrev:
Och andra (som jag) vill gärna ha en bra mix av spelbarhet, grafiska mästerverk och bra nätverkskod. ;)
Det stämmer helt och hållet men om du har sett alla möjliga filmer som finns nu så har du nog märkt att det även ser jävligt kul ut att spela... allting i hela spelet kan ju påverkas på nåt sätt nästan :)
Nja, var inte ute efter hur mycket det går att kontrollera och styra i spelet. Det spelar ju fortfarande ingen roll om kontrollerna fortfarande suger. ;)
Tyvärr (?) så är det många som inriktar sig på hur snygga spelen är. Visst är det kul om de är grafiskt påkostade men som sagt, det krävs en spelkänsla för att i alla fall få mig att fastna. :)