UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Frågan 23 mars 2003 18:40 #1 Jag var ute på en promenad idag, då jag såg denna båt i närheten av Hornstull. Det var enkelt att se vem som måste vara ägare till denna båt. Vanliga människor skulle nog inte trivas i den miljö som råder här. :)
(Jag var tvungen att rotera bilden eftersom wF tycks föredra högformatsbilder (600x1200 går, men ej 1200x600))
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Nej, Bergsunds strand, strax norr om Liljeholmsbron.
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg Ja det var den jag menade Kan inte gatorna Mittför cementfabriken va?
Bergsund Strand är ju avstängd precis norr om båten.
I Ingrid Medlem sedan dec. 1999 7 740 inlägg behöver verkligen fiskar båtar? :q
S solbulle Medlem sedan mars 2001 5 287 inlägg Coolt, en båt med rinnande vatten. :e
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg
Lasp skrev:
Ja det var den jag menade Kan inte gatorna Mittför cementfabriken va?
Bergsund Strand är ju avstängd precis norr om båten.
Det är mitt för cementfabriken, ja. Det finns bryggor ända fram till båten. Jag vet inte hur det är med eventuella avstängningar där.
Piiip Medlem sedan aug. 2002 2 087 inlägg
solbulle skrev:
Coolt, en båt med rinnande vatten. :e
Inga rörledningar eller dunkar heller... :D :OO
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Fy bubblan vilken kass livboj!
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Hoppas att ev fisk-passagerare kunde simma så att dom klarade sig! :o
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Så låg våran båt också för ett år sedan när vi skulle ner och tumma ut eventuellt vatten i båten ;)
/ Mikul
Ok, jag erkänner, jag fattar inte - men vad har babbelfisken/babblefish med den sjunkna båten att göra?
Men iofs trevligt att flera har insett charmen med "Knivsöder" :e
I Ingrid Medlem sedan dec. 1999 7 740 inlägg man tager vad man haver (allt enligt Kajsa Varg)
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg
SugarDaddy skrev:
Ok, jag erkänner, jag fattar inte - men vad har babbelfisken/babblefish med den sjunkna båten att göra?
Då frågar jag dig; har du gälar?