Har sett att många wF:are har djur och tänkte att vi kunde visa upp dem. Nu vet jag inte om en liknande tråd redan finns, i sådana fall är den gammal och behöver uppdateras .
Jag har två katter:
Tux
Tux är en glad katt som alltid springer med svansen rakt upp i vädret. Han sover alltid i någons säng och älskar att busa runt i huset. Jag brukar smyga runt hörn och springa runt och jaga honom och sedan låta honom jaga mig.
Han bajsade i mina föräldrars säng när de låg och sov, fast det var mitt fel för jag hade stängt dörren in till kattlådan...
Smulan
Smulan är en sur katt. Varför hon är sur vet ingen, taskig barndom kanske. Hon har blivit lite gladare efter att vi var utomlands, hon började sakna oss tydligen. Men oftast är hon skygg och sur. Hon är aldrig arg, har aldrig gjort någon illa, hon är bara sur.
Det är alltså Mamma katt och hennes son och de är blandraskatter med påbrå av norsk skogskatt. Tux kan ha någon typ av birma i sig, men det är osäkert...
Dessa har deltagit i flertalet filmer som jag har publicerat här, tyvärr är länkarna till filmerna trasiga på grund av utrymmesbrist på servern.