Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Trådstart 9 jan. 2003 12:42 #1 Dags att fixa ett nytt gruppfoto
(förra gruppfotot har nog gjort sitt http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=528554#post528554 )
Skicka den bild ni vill ha med på info@nordicdream.net eller släng upp den här i tråden.
(Bara seriösa bilder tas med, inga tecknade gubbar eller liknande utan porträtt endast)
Låter kul. Dessvärre har jag ingen digitaliserad bild på mig som är yngre än 1.5 år..
Man kan ju samla upp på olika platser i landet och fota. De som bor i Sthlm träffas någon dag för foto, samma sak med andra städer etc. Eller?
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg Eller så kan man be wiberg att lägga upp fotot på en ny server..
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg
Selle skrev:
Har ingen kamera
Jag hittade en bild på Selle här . Jag vet att den är ganska liten, men Selle är i mitten!
(Jag ämnar inlämna fotografi på vänstertecknad vid en senare tidpunkt.)
Usch, äckligt skolfoto men man vill ju vara med, bara det inte blev för litet...
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg
flat-eric skrev:
Usch, äckligt skolfoto men man vill ju vara med, bara det inte blev för litet...
Vicken sööt liten pojke!!
W Wiberg Medlem sedan juni 2000 3 169 inlägg Som jag skrev i den andra tråden så tror jag att jag lyckats slarva bort gruppfotot.
Men det är säkert nån som har det kvar...
Marcus E Medlem sedan maj 2002 1 466 inlägg Varför inte använda porträtten i profilerna?
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
Marcus E skrev:
Varför inte använda porträtten i profilerna?
Och dom som inte har något foto i profilen
Marcus E Medlem sedan maj 2002 1 466 inlägg
bewern skrev:
De kan lägga till ett foto på denna sida .
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Och vi som vägrar att ha vår egen feja i profilen?
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
Marcus E skrev:
bewern skrev:
De kan lägga till ett foto på denna sida .
Vad är det Wallenbergarna brukar säga:
Verka, utan att synas! eller nåt liknande.
Pace skrev:
Och vi som vägrar att ha vår egen feja i profilen?
Precis.
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Hm, ska spöa Gandalf så att han kan ta en bild på mig
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Eller, nä visstja ... Blir så dåliga bilder när han knäpper