Nå är du en fjortis:
http://www2.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=466&a=100055
Ett test..
15 svar · 489 visningar · startad av colione
Nej, det verkar inte så... :e
GP skrev:
Nej, du är ingen fjortis. Föräldrarna och lärarna är nog glada för det, men hur är det med dig själv? Kanske borde du släppa loss lite mer ibland?
Kan nog stämma, fast det finns ingenstans att släppa loss bara. :l
JaG äR iNtE hElLeR fJoRtIs. ;)
weee. jag är ingen fjortis
fjortistestet skrev:
Hur hälsar du på din bästa vän?
Skriker allt vad jag kan, HEEEEEEEEJ!!!!!!, och springer mot min vän i full fart.
Det måste jag nog träna mer på innan jag stolt kan kalla mig för fjortis... ;)
Fråga 13
Hur många ”Z” använder du dig av när du skriver en mening?2. Jag skrev lite grann om zebrornas kromosomer härom dagen, mest för skojs skull. Då blev det rätt många Z, men i vanliga fall använder jag nästan inga alls.
hihi :bire
Du är definitivt ingen fjortis. Antingen är du över 50 på riktigt, eller så är du gammal i sinnet. Visst är det bra att vara plikttrogen och noggrann, men för din egen skull borde du fjorta till dig lite. Man är bara ung en gång!
Neee!! :(
buhuu jag blev ingen fjortis ;)
Kollade vad svaret blev om man svarade "fjortissvaren" på alla frågor:
Grattis, du är verkligen en äkta fjortis och har antagligen jättekul. Men fundera på om du inte skulle kunna bli lite mindre extrem. Och du, skippa några Z ibland, det är rätt bra att kunna stava när man söker jobb.
:e
Kan tillägga att jag fick samma svar som Mika3l
Är ingen sådan grej.. :)
Jag blev ingen fjortis... men för de som undrar, kan man ta till ett bra trick om man vill spela fjortis ett tag. Har man Emacs installerat (vilket alla borde ha! ;) ) skriver man en text (gärna med lite stavfel...), markerar, trycker M-x studlify-region och trycker enter. Då ser d plössligt Ut zå härA. FräckT, va?
nej, icke jag att man blev fjortis, slapp det men jag tycker vissa frågor var rätt annorlunda, jag hade svårt att svara på vissa, men det är sånt som händer
Gandalf skrev:
Kan tillägga att jag fick samma svar som Mika3l
Tror jag inte på!
Jag tror att du är så extrem fjortis så att testet kollapsade! §e ;)