Instämmer :)
Har tidigare tagit upp detta problem, så vi får hoppas att en lösning är på väg?
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=45676
19 svar · 569 visningar · startad av mibbe
Skulle vilja ha alternativet att kunna bevaka trådar men ändå inte få email vid varje svar.
Hoppas det är genomförbart :)
Instämmer :)
Har tidigare tagit upp detta problem, så vi får hoppas att en lösning är på väg?
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=45676
Instämmer
Hur då då?
ICQ eller MSN!
ICQ tyckte jag var kanon som det fanns på wF1.
För oss som inte använder icq, msn och vad alla jobbiga chatprogram heter?
Då får du väl ge ett förslag?
Då får du väl ge ett förslag?
Jag går in i min kontrollpanel och ser om det kommit några nya inlägg i de trådar som jag bavakar. Tror de flesta medlemmarna uttnyttjar funktionen på det viset. Tycker inte att det behövs något mejlförfarande över huvud taget vad gäller funktionen att bevaka trådar? Om så ändå behövs, bör det vara ett friviligt val :)
Brian, min fråga var inte riktad mot dig, utan mot Addeladde. Bara så du vet.
(Och, jag håller med. :) )
Jag tycker absolut inte att mejlfunktionen ska försvinna!
Jag tycker absolut inte att mejlfunktionen ska försvinna!
Det behöver den inte göra! Dock tror jag att många medlemmar skulle uppskatta om just mejlfunktionen vid bevaktning av trådar kunde vara valfri :)
Att göra det valfritt vore helt ok, men inte ta bort helt.
Exakt det efterlyser jag. Att kunna välja att få e-post eller inte vid bevakning :)
Går det tekniskt att genomföra detta :q
Vilka bestämmer om tekniska förändringer på wf ?
Kanske är detta förslag redan nedröstat, men vore kul att få veta om det är blir :) eller :( för förslaget att kunna välja att få e-post vid bevakning av tråd eller ej. :f
mibbe skrev:
Går det tekniskt att genomföra detta :q
Vilka bestämmer om tekniska förändringer på wf ?
Ja, det är inga som helst problem rent tekniskt.. Tidsmässigt möjligen, men även där är det små problem då det finns en skara om 3 personer som är tillatta att greja sånt här så fort belut tagits.
I första hand bestämmer staff (Moderatorer & forumledare) & i andra hand alla medlemmar, vilket i praktiken innebär att alla fantastiska förslag kommer från medlemmarna & sen tar staff över frågan :)
Jag är btw 100% för en funktion som gör det möjligt att välja e-postbevakning eller inte samt alla former av varianter på det. Jag skulle själv vilja få ett PM eller en liknande form av notis så fort jag kommer till wF när ett nytt inlägg är gjort i en tråd jag valt att bevaka.
Nu finns en inställning att testa i profilen. "E-postbevakning på bevakade trådar?" Standardsvaret är ja.
Rapportera eventuella fel så att de kan rättas till.
Kalas!! :)
Marcus E skrev:
Nu finns en inställning att testa i profilen. "E-postbevakning på bevakade trådar?" Standardsvaret är ja.
Rapportera eventuella fel så att de kan rättas till.
Fruktansvärt bra! Går det dessutom att få en popupvarning när man kliver in i forumet så vore det kalas! :)
Superduper. :e
Lysande :e
Formidabelt :e
Fantastiskt :birp
Ja, lovorden tar aldrig slut. Tusen tack Marcus E :bire
Varsågod, mibbe. :D
Jag ändrade också länken så att den stämmer överens med den nya funktionen. Länken heter nu "Bevaka denna tråd" istället för "Underrätta mig vid nya inlägg".
Bire skrev:
Fruktansvärt bra! Går det dessutom att få en popupvarning när man kliver in i forumet så vore det kalas!
Det går nog att ordna. Frågan är om det är så viktigt. Klickar man på Kontrollpanelen får man direkt reda på om det kommit nya inlägg i ens bevakade trådar.