webForumDet fria alternativet

Nytt skript - Banner rotation!

ASP

5 svar · 619 visningar · startad av crisse6

Medlem sedan dec. 20002 526 inlägg
Frågan#1

Har lagt upp ett banner rotationsskript nu i skriptarkivet. Fragor, fel eller ovriga saker kan disskuteras i denna trad. Tack PatrikB for hjalpen!

:birp

Skriptet ar bra for att det slumpar fram de banners som har mest klick. Databasen foljer ej med, men det beskrivs i filen las.txt hur den ar uppbyggd. Inget formular elller nagot liknande for inforing av data till databasen foljer tyvarr ej med.

**[r]
Eftersom det inte lades upp nagot i skriptarkivet nar jag skickade sa antar jag val att jag far skriva det har sa lange tills nagon moddis flyttar och har sig :)

<http://w1.319.telia.com/~u31925531/banner rotation.rar>
[/r]**

Medlem sedan nov. 20017 144 inlägg

funkar inte att packa upp grejjorna!

va? laddade ner nu och packade upp utan problem!!!! vad packar du upp med da?

Medlem sedan nov. 20017 144 inlägg

Med WinRar
Det står: 1 banner%20rotation[1].rar: Unknown method in banner rotation\redirect.asp
2 banner%20rotation[1].rar: No files to extract

Tips:
Packa det med Zip i stället, det är flera som har det ju!

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Re: Nytt skript - Banner rotation!

crisse6 skrev:

Eftersom det inte lades upp nagot i skriptarkivet nar jag skickade sa antar jag val att jag far skriva det har sa lange tills nagon moddis flyttar och har sig :)

Det laddades säkerligen upp. Jag citerar från den klistrade Viktigt-tråden i det scriptforumet:

Script som skickas in kommer inte med på sidan direkt utan det sker en förmoderering för att kontrollera så att det inte finns något olämpligt i scriptet, detta för att skydda både wF och våra medlemmar.

Mvh,

Ok. Ligger har nu i zip. Bada versionerna ligger uppe, dvs bade .rar och .zip.

http://w1.319.telia.com/~u31925531/bannerrotation.zip

252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)