Har lagt upp ett banner rotationsskript nu i skriptarkivet. Fragor, fel eller ovriga saker kan disskuteras i denna trad. Tack PatrikB for hjalpen!
:birp
Skriptet ar bra for att det slumpar fram de banners som har mest klick. Databasen foljer ej med, men det beskrivs i filen las.txt hur den ar uppbyggd. Inget formular elller nagot liknande for inforing av data till databasen foljer tyvarr ej med.
**[r]
Eftersom det inte lades upp nagot i skriptarkivet nar jag skickade sa antar jag val att jag far skriva det har sa lange tills nagon moddis flyttar och har sig :)
Eftersom det inte lades upp nagot i skriptarkivet nar jag skickade sa antar jag val att jag far skriva det har sa lange tills nagon moddis flyttar och har sig :)
Det laddades säkerligen upp. Jag citerar från den klistrade Viktigt-tråden i det scriptforumet:
Script som skickas in kommer inte med på sidan direkt utan det sker en förmoderering för att kontrollera så att det inte finns något olämpligt i scriptet, detta för att skydda både wF och våra medlemmar.