webForumDet fria alternativet

Rösta imorgon!

Politik & samhälle

6 svar · 543 visningar · startad av Renen

Medlem sedan feb. 200228 inlägg
Frågan#1

här kan du läsa om varför du ska rösta på SD!!: https://www.mp3.nu/index.html
sketabra skrivet!

Medlem sedan okt. 20013 217 inlägg

Det är ju "trevligt" att artikeln förutsätter att människor är helt dumma i huvudet och inte inser sitt eget bästa. Det ger ju indikationer om vilken typ av väljare som representaterna bakom sidan drar till sig.

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Re: Rösta imorgon!

Renen skrev:

sketabra skrivet!

Ja det var en underhållande liten skröna. Skrattade rätt gott faktiskt.

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Voting for dummies

...som sagt var. Skulle inte tro det :l

Medlem sedan maj 2002839 inlägg

;) :e §e

Jag är en adlig extremistborgare! :e
Heja Sverige! :)
- Politik är kul, med en kula i pannan!

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Ganska uselt resonemang som förs, även om det är skickligt formulerat med många svåra ord. :e I en röra blandas politikerförakt och naivitet - den svenska demokratin påstås vara en diktatur á la 1984 för att politiker har en tendens att sopa problemen med integrationen under mattan.

Hur folk i dagens Sverige röstar är ingen produkt av pluralism, utan av indoktrinering - fastslagna "sanningar". Inget riksdagsparti söker den egentliga sanningen. Alla tror sig redan besitta den korrekta.

(...)

Med detta brev söker vi därför visa dig att Sverige inte är en demokrati, utan en starkt, dold diktatur. Så stark att Du inte ens själv känner till den, bara av den. Och att Du därför inte bör rösta på något av riksdagspartierna.

:OO

Jag fattar inte riktigt vad "MP3 Partiet" är för något - en sorts påhittad fanclub av SD? Siten innehåller absolut inget förutom lite patetiska grejer som gratis mailadress för att locka folk, slarviga artiklar, och en sjuhelvetes massa reklam för SD.

Medlem sedan jan. 20023 554 inlägg

Våra nuvarande riksdagspartier har sin politiska agenda vilande på demokratiska och humanitära grunder vilket jag tillåter mig betvivla att SD har :stud

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)