Jag såg föresten "min stora kärlek" med Gwneth Palthrow häromdagen, vilket enomt dålig film, hela filmen är en stor tabbe,
vad hittar alla andra WF-are på för att härda ut de stunder ni är uttråkade på sommaren.
...shit jag som inte ens trodde att jag hade sommarlov eftersom jag inte går i skolan lkängre, ialla fall så har jag ju tagit studenten men tydligen så kan sommarlovet bli helt uttråkat ändå, fan helt enkelt.
...jag som trodde att studenten var liksom signalementet på att mn blev "vuxen" och inte hade sommarlov längre.
Aja, jag har börjat äta mina pinnglassar med största delen av omsslagsplappret på och det har i alla fall Fredrik Lindström definierat som vuxet i sitter sommarprat som han hade för två sommrar sedan.
...är det någon som har det inspelat företsen, det skulle jag vilja slyssna på en gång till. Sveriges radio verkar inte ha kvar det på sin hemsida i alla fall.
Det var intressant läsning! Men den här meningen under Dum & Dummare förstod jag inte ett jota av..
"När dom ska äta vid restaurangen kommer Flo med maten till dem då ser man att högra sida några sekunder senare byter dom plats utan Loyds bestick ligger på hans att någon rör dem."
Det var intressant läsning! Men den här meningen under Dum & Dummare förstod jag inte ett jota av..
"När dom ska äta vid restaurangen kommer Flo med maten till dem då ser man att högra sida några sekunder senare byter dom plats utan Loyds bestick ligger på hans att någon rör dem."
Vad betyder det? :)
Besticken bytte sida om tallriken mellan två sammanklippta sekvenser?