webForumDet fria alternativet

Filmtabbar är uppe igen (sommartristess)

Film & TVur Övriga frågor

13 svar · 694 visningar · startad av costodia

Medlem sedan aug. 2000864 inlägg
Frågan#1

men funkar tyvärr inte på gamla adressen http://www.Filmtabbar.tv utan bara nya adressen http://www.Filmtabbar.com

Jag såg föresten "min stora kärlek" med Gwneth Palthrow häromdagen, vilket enomt dålig film, hela filmen är en stor tabbe,
vad hittar alla andra WF-are på för att härda ut de stunder ni är uttråkade på sommaren.

...shit jag som inte ens trodde att jag hade sommarlov eftersom jag inte går i skolan lkängre, ialla fall så har jag ju tagit studenten men tydligen så kan sommarlovet bli helt uttråkat ändå, fan helt enkelt.

...jag som trodde att studenten var liksom signalementet på att mn blev "vuxen" och inte hade sommarlov längre.

Aja, jag har börjat äta mina pinnglassar med största delen av omsslagsplappret på och det har i alla fall Fredrik Lindström definierat som vuxet i sitter sommarprat som han hade för två sommrar sedan.

...är det någon som har det inspelat företsen, det skulle jag vilja slyssna på en gång till. Sveriges radio verkar inte ha kvar det på sin hemsida i alla fall.

jag fattar inte varför denna tråden flyttades, jag försökte ju vara riktigt seriös och wf-café-a till det

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Eh :o Jag tyckte att "Min stora kärlek" var rätt ok, trots att jag helst kollar på sci-fi...

Okej, det hör väl till saken att jag såg HBO´s behind the scenes efter filmen, men men någon vidare stiry tyckte du väl inte heller det var?

Jag såg en bild på Gweneth Plathrow osminkad idag.....
hon är definitiv inte snygg då

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Jag tycker filmen var rätt rolig i bland men den var inte speciellt bra! :(

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Bire gillar kärleksfilmer?? Nu krackelerar liksom bilden av en dalmas som dricker brännvin och lyssnar på hårdrock... :e

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Man får ju bara detta då man trycker på någon filmtitel... :l

Microsoft VBScript runtime error '800a004c'

Path not found

/filmtabbar/film.asp, line 47

:stefan:

Bire gillar kärleksfilmer?? Nu krackelerar liksom bilden av en dalmas som dricker brännvin och lyssnar på hårdrock...

Det går nog under kategorin: "titta filmer med vackra damer".

flat-eric

Man får ju bara detta då man trycker på någon filmtitel...

Path not found

Klantigt av mig att inte kolla det, men smatidigt märkligt att det funkade på den gamla servern men inte på denna nya.

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

flat-eric skrev:

Man får ju bara detta då man trycker på någon filmtitel... :l

Path not found

Det kanske går under kategorin "webtabbar" :)

Medlem sedan juni 20014 290 inlägg

Gillar sidans title rad:

<title>Webbinställningar för Active Server pages</title>

:e

Medlem sedan feb. 20022 594 inlägg

Den var inte att leka med... :e

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Det var intressant läsning! Men den här meningen under Dum & Dummare förstod jag inte ett jota av..
"När dom ska äta vid restaurangen kommer Flo med maten till dem då ser man att högra sida några sekunder senare byter dom plats utan Loyds bestick ligger på hans att någon rör dem."

Vad betyder det? :)

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

sgtpepper skrev:

Det var intressant läsning! Men den här meningen under Dum & Dummare förstod jag inte ett jota av..
"När dom ska äta vid restaurangen kommer Flo med maten till dem då ser man att högra sida några sekunder senare byter dom plats utan Loyds bestick ligger på hans att någon rör dem."

Vad betyder det? :)

Besticken bytte sida om tallriken mellan två sammanklippta sekvenser?

ärligt talat så vet jag inte själv vad det ska betyda, det måste ha blviti något fel, så jag plockar ner den tabben.

Titlen är konstig men det ska jag fixa

135 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.4bcf49fe
130 ms — hämta forumlista (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)