webForumDet fria alternativet

Tack för tipset bendro! ;)

Småpratur Café webForum

9 svar · 337 visningar · startad av eureca

Medlem sedan sep. 20002 921 inlägg
Frågan#1

Nu har jag fått tag i mitt knark. här ska det intagas i flera dar nu. tjohoo!! vad skööööönt det ska bli! fest hela tiden! Tack bendro för numret till droghandlaren §e

Medlem sedan maj 2001797 inlägg

Fick du numret till glassbilen?

laidback skrev:

Fick du numret till glassbilen?

jag säger inget mer. jag ville bara tacka bendro §e

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

... och det finns PM för sådant som är ämnat åt endast en person. Vill du inte säga säga mer så var väl tråden ganska onödig. Bara ett tips. Du behöver inte tacka mig för det.

Pace skrev:

... och det finns PM för sådant som är ämnat åt endast en person. Vill du inte säga säga mer så var väl tråden ganska onödig. Bara ett tips. Du behöver inte tacka mig för det.

Jag vill inte säga mer. men jag tänkte att andra kunde säga mer. ;)

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Det tog ett tag innan jag fattade :e :birp

Pace...lite överkänslig idag? Är väl inte speciellt ovanligt med trådar där folk skickar hälsningar av diverse slag fram och tillbaka? Dessa brukar för det mesta mynna ut i s.k tramstrådar av varierande kvalitét har jag för mig.

p.s Om det är någon annan som vill ha nummret till droghandlaren så säg bara till.

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Pace...lite överkänslig idag? Är väl inte speciellt ovanligt med trådar där folk skickar hälsningar av diverse slag fram och tillbaka? Dessa brukar för det mesta mynna ut i s.k tramstrådar av varierande kvalitét har jag för mig.

Jo. Tramstrådar har jag inget emot, men inte tramstrådar som är riktade till en person.

Pace skrev:

Jo. Tramstrådar har jag inget emot, men inte tramstrådar som är riktade till en person.

Men stackar lilla pace då! *tycka synd om* §e

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

eureca..inte bråka med moderatorerna. Dom gör så gott dom kan

oj.. såg inte att pace var en "sån" ;)

135 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.4bcf49fe
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)