I denna tråden skriver vi om våra egna erfarenheter av webhotell som inte håller sina åtaganden.
Denna tråd kommer fungera på så sätt att ytterligare en tråd för varje fall skapas där meningskiljaktigheterna diskuteras mellan berörda parter. Paralellt med tråden ligger ett inlägg i denna tråd om webbhotellet. Diskussionstråden som skapas ska döpas till "[diskussion] Webhotell - trådskapare" Där Webhotell och trådskapare byts ut till aktuella namn.
Sedan är det upp till den enskilda kunden att bedöma utifrån diskussionen om denne vill anlita webhotellet.
Krav
1. För att ett inlägg ska finnas kvar krävs att inlägget är förankrat i verkliga händelser.
2. Användaren ska vara den som varit utsatt för händelsen. Jag vill inte ha några "min kompis farfars kusindotter råkade ut för ett haveri som inte åtgärdades"-inlägg.
3. Webhotellet i sig ska få en rimlig chans att yttra sig i frågan varpå jag kräver att inläggsskaparen skapar en ny tråd som behandlar just detta ämne. Länken ska skickas till det berörda webhotellet.
Diskussion om denna funktion hålls i tråden "diskussion - webhotell". I denna tråd skapas enbart ovan beskrivna inlägg. De inlägg som inte har med trådrubriken att göra kommer tas bort.