Babbelfisken har det nog bra där, men ser lite förvirrad ut må jag säga
Någon sökte visst denna fisk i Vetlanda. Men var hittar man egentligen en fisk? Tänk astrologi! ;)
17 svar · 535 visningar · startad av UlfT
Någon sökte visst denna fisk i Vetlanda. Men var hittar man egentligen en fisk? Tänk astrologi! ;)
Babbelfisken har det nog bra där, men ser lite förvirrad ut må jag säga
"blek kopia" återigen...
han vågar nog inte avslöja det för då kommer jag dit och fångar han :e
du är en elak typ, webtomten. välter kor och fångar babbelfiskar x(
visslaren: §jr §e
Babbelfisken har jag jagat enda sen han dök upp här på wF ;)
Lugn alla!
Snart har vi hittat Babbelfisken och då kommer sanningen att uppdagas. Då vet vi vilka som håller på med att sprida falska vittnesmål och missvisande information.
;)
Men ett kul bildmontage var det UlfT, synd bara att det var så lätt att genomskåda. §e
Klart bluff! Men det är väldigt likt Vetlanda centrum. :e
???
Det är det enda kända fiskörat i hela universum och kanske på hela wF. Det här är mycket allvarligt eftersom den godhjärtade Luxman har livnärt den med gott förstånd och nu kanske inte kan återfå det.
Säpo är språng med för att skydda rikets säkerhet om den skulle komma i skumt sällskap.
Duktigt montage, Luxman. Det ser verkligen ut som om Rikard faktiskt har greppat tag i Babbelfisken :)
Nämen?? *hittar 3D-ögonen* Det är ju precis som på riktigt juh :q
Men vänta, det finns ett meddelande som bara syns i glasögonen!
"b--bl--up*host*vtn-sen-xmn" Kan nån se, står det.. , nej..jag förstår inte?
Det ser verkligen ut som om Rikard faktiskt har greppat tag i Babbelfisken
Jo, det må jag säga. Det är nästan så man skulle kunna tro att jag hade fångat babbelfisken om det inte vore för att det är ställt utom alla tvivel att det inte går att fånga babbelfisken.