Kan inte "Erik Juhlin" tas bort från den texten?
Det känns bara som att forumet på nåt falskt sätt försöker vara personligt mot en.
Sen så stannar man lätt upp, när man skummar igenom en tråd, och får för sig att någon skrivit något riktat till en i ett inlägg. Lite irriterande... :l
Jag visste knappt det fanns en sådan. Använder folk i allmänhet den funktionen?
Det ska dessutom finnas en rättstavningsfunktion om det kan vara något?
Dessutom ryktas det på vbulletins utvecklingsavdelning om en autoreply-funktion som är under utveckling, vilken gör att man inte ens ska behöva besöka forumet i framtiden :D
När någon postar en dum fråga kommer forumet automagiskt att söka igenom alla inlägg och med hjälp av dessa bilda ett nytt svar. Wunderbar! :birp
Jag har förresten börjat använda förhandsgranska knappen allt mer nu, eftersom man ibland får för sig att infoga maximalt med smileys eller obegripliga kodexempel m.m. Så det vore bra att se den även i redigera-läget.
Jag använder alltid förhandsgranska, men ändå gör jag de mest pinsamma fel.
Redigering av publicerat inlägg göras snabbare bli rätt om det sker som i det nya snabbsvarsfönstret istället. Då tappar man inte den överblick tråden ger heller.
Kan inte redigering av postat inlägg göras i ett "snabbsvarsläge"?
Redigering av publicerat inlägg göras snabbare bli rätt om det sker som i det nya snabbsvarsfönstret istället.
Om du nu menar det jag tror att du menar, så undrar jag om det kommer att vara snabbare. Jag vet inte om jag skulle vilja ladda in hela tråden igen bara för att korrigera ett stavfel.
Med snabbsvar lätt en vana blir
att man i notepad inlägg smi'r
som sen tappa elegans
när konklusion ba försvann.
men se wF ligger ett steg före
och kan visa att det gör'e.
:e
Av Kjell - - - Jag vet inte om jag skulle vilja ladda in hela tråden igen bara för att korrigera ett stavfel.
Du har naturligtvis rätt, även en kort tråd skulle ha längre laddtid än redigeringsidan.
Om det bara var stavfel... (Jag har en tillfällig nedsättning av närminnet, en insiktsgivande och erfarenhetsrik men maximalt jobbig stressläxa.) Jag skulle gärna ge den tid det tar att ladda tråden igen för att ha kvar "vem-skrev-vad" före mitt inlägg när det inte gäller språkfel.
Kanske en "snabbredigeringsikon" bredvid den som finns nu? Det skulle ge både valmöjlighet och konsekvens. Röstar för Sweys förslag om förhandsgranska-knapp. :bersnällt: :smörarfett: (behöver av två nya smilies oxå)