Har en liten fråga till alla "vuxna" här på Wf... :OO
Vad tycker ni ger mest vuxenpoäng? Typ att betala räkningar i tid eller bingolotto eller äta husmanskost eller nånting i den stilen? :) Det finns ju så mycket sånt...tänkte höra om ni funderat på det... :OO
Bingolotto ger inte vuxenpoäng, bara kärringpoäng. (Jodå, jag har några kärringpoäng ;) ).
Kärringpoäng utdelas också vid påfyllande av rabattkupongsfacket i plånboken. (Jag har inget sånt fack i min plånbok)
Vuxenpoäng:
* När man ringer och småpratar med svärmor när man har tråkigt för att sambon inte är hemma
* När omvägen förbi Hemköp ter sig som den enda vägen hem
* När man hellre köper en 75:a whisky än tre liter hembränt
* När man har ett SAS Eurobonuskort
* När man slutar använda sidenkalsingar och hoppar i y-frontskallingarna från lumpen, bara för att de är så jäkla sköna
Man får givetvis massor av vuxenpoäng om man är forumledare också, men det är ju självklart.
Omdöme: Försoffad och nöjd med det
Du är inte ung längre. Du har blivit vuxen. Allting tuggar på i samma gamla rutiner, ditt hushåll sköts med planekonomi och femårsplaner. Den nyfikenhet och lekfullhet du en gång ägde är inte längre. Vad värre är: du verkar vara nöjd med det. Är det så illa ställt med dig? Get a life!
:( :l x(
------------------ "För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Vet inte om det ljuger.. på det andra testet stoffe skrev fick jag det lägsta som gick att få :) Hmm.. hur ska man ta det? :OO
Vuxenpoäng*: -7
Genomsnitt: 18,6
Åldringspoäng*: 2
Genomsnitt: 6,7
Nostalgipoäng*: 4
Genomsnitt: 5,2
Omdöme: Ung och dum
Från dina svar är det helt uppenbart att du antingen inte är speciellt gammal, eller att du inte lärt dig särskilt mycket på vägen. Du är antagligen både naiv och obstinat, och ser ingen anledning till varför du inte skulle fortsätta vara det. Det är onekligen något vackert med din inställning till världen. Kom ihåg: Herr Hysterisk är din vän.
Kan du fethaja! De liksom smyger sig, upp, och efter ett tag sitter liksom resåren någonstans mellan naveln och bröstet. Då finns det bara ett sätt att få ner dem igen, och det är genom att ta av sig alla kläder och börja om från början.