Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Frågan 24 sep. 2001 18:14 #1 Hallo!
webForum består nu av drygt 2500 medlemmar och jag undrar vilka som känner varandra? Personligen känner jag inte den blekaste här men alla är ju min familj ändå! :e
(OBS! Detta är FÖRSTA gången jag använder smileyn med solbrillor på sig - det måste betyda något!)
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
W Wiberg Medlem sedan juni 2000 3 169 inlägg Jag känner endastOakman här på wF IRL. :)
------------------
Mvh. Wiberg
I icaaq Medlem sedan okt. 2000 5 273 inlägg Den enda jag känner personligen är Joopa, men han är ju inte så frkvent här :l
Men jag hoppas att jag tillhör la familja :e
------------------
Korvfarbror
A archie Medlem sedan maj 2001 216 inlägg har inga vänner här :(
------------------
"Universum är ingen lekstuga"-Starzinger
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Viking och Gandalf känner jag lite smått ;), sen av de mindre aktiva är det BigLapin..
------------------
Hjulet fortsätter snurra men hamstern har dött. Varför?
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Jag känner Nicrosoft, Motorola och Cloe!
Har väl inte glömt någon?
------------------
========goldy =========
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns " TARGET=_blank>HEAVY METAL IN THE NIGHT </A>
J jorgen Medlem sedan feb. 2001 2 412 inlägg Det är väl någon här på wF som myntat uttrycket:
Är man medlem på wF behöver man inga vänner
eller behöver man det :q
Mvh Jörgen :e
------------------
"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar."
Jag känner mrblonde och Dimman. Har snackat i telefon med Bender, Bire, Rikard, Luxman, Axel och frusen. Sen så har jag sett både mott och vemsom. :)
Och så har jag varit på samma fest som Qonos. Han somnade i en städskrubb tillsammans med en dammsugare. :e
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
A Annelie Medlem sedan mars 2000 2 542 inlägg Känner ingen irl här
------------------
/Annelie
"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel"
Oscar Wilde
Q Qonos Medlem sedan sep. 2000 438 inlägg fulaste smileyn jag kunde hitta =)
Erik juhlin har jag träffat (som ni kanske ser på hans beskrivning, själv förnekar jag allt), fnolis, dab (tror jag han kallar sig här), diman hmm jag vet inte fler men det är ett tiotal personer iaf
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Jag har dessutom talat i telefon med Fv02! ;) I trettio sekunder tävlade vi i vem som kunde gäspa flest gånger. :e
wooster Medlem sedan mars 2001 2 635 inlägg weeeee
Jag känner:
Jispir , Lord_Pingu (tror han stavar så). Tror inte det är ngn mer..
rätta mej om jag har fel
------------------
min signatur är 10-12 rader ;)
J JoakimE Medlem sedan feb. 2000 3 257 inlägg Jag har absolut inte träffat Birpe o Sannah personligen! :e
------------------
Att påstå att jag är ett geni är som att helgonförklara djävulen
S Sannah Medlem sedan dec. 2000 2 147 inlägg Jag är för asocial för o känna nån :l
Men jag har träffat JoakimE och Jonfor.
------------------
Last week I bought a personality.
J JoakimE Medlem sedan feb. 2000 3 257 inlägg :OO
------------------
Att påstå att jag är ett geni är som att helgonförklara djävulen
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Jag känner ingen heller men har träffat Hallgren, Brimba, Linda, Rödalacket och OlleBoop. :)
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Men många gånger känns det som om man känner er alla!!
*kram*
------------------
========goldy =========
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns " TARGET=_blank>HEAVY METAL IN THE NIGHT </A>
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg Ceeron som var aktiv i webbrelaterat typ ett tag förrut, är kompis med en som jag gått i samma klass som i 9 år.. :)
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Förresten känner jag typ ööh min brorsa (kaj19) också.
:e
------------------
Hjulet fortsätter snurra men hamstern har dött. Varför?
spango Medlem sedan juni 2000 8 205 inlägg Jag känner inte en jävel.