webForumDet fria alternativet

Dementera eventuellt kommande rykten

Småprat

60 svar · 880 visningar · startad av Brimba

Medlem sedan dec. 19995 875 inlägg
Frågan#1

Jag vill med denna tråd dementera alla eventuellt kommande rykten om att jag och Krister Birpe Skywalker Lindholm har pratat med varandra i telefon, detta har alltså INTE hänt.
Det var mitt meddelande, nu kan ni surfa som vanligt.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Vilken sport är roligast att titta på?
Hur långt är ett år?

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Jag vill härmed intyga att Brimba har dementerat alla eventuella kommande rykten om att Brimpa och Birpe skulle ha talat med varandra per telefon.
Jag kan även intyga att Brimpa anser att ni nu kan surfa som vanligt - men gör det inte.

[Redigerat av Rikard den 09 mar 2001]

Medlem sedan jan. 20012 437 inlägg

Jag vill härmed dementera all form av rykte ang Rikard och Brimbas påstådda telefonsamtal med mig. Vidare vill jag även meddela att Brimba försöker få mig att erkänna att Jag & Rikard har vid ett flertal tillfällen samtalat om ditten & datten via ICQ.

------------------
Forumledare webForum

Jag verifierar att Skywalker dementerar något han inte riktigt har fått pejl på än.
Vidare intygas att Skywalker a.k.a Birpe framhåller att han dementerar att eventuella diskussioner skulle ha skett mellan Birpe och Rikard, i första hand skulle dessa diskussioner - som alltså inte har försigått - berört ämnet "ditten och datten" samt skett via ICQ.

Jag vill dementera det birpe försöker uttrycka via sin skrift att jag försöker få birpe att erkänna att de pratar om ditten och datten via iCQ. Jag vill även dementera eventuella rykten om att Rikard har en denon-förstärkare och två Paradigm Atom på sitt jobb.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
När kan vi resa ut och besöka andra galaxer?

Härmed intygas att jag i egenskap av medmänniska har läst Rikards verifiering av min dementering och därmed dementerar jag allt som har med Brimba att göra.

------------------
Forumledare webForum

[Redigerat av Skywalker den 09 mar 2001]

Jag vill härmed dementera att jag är indragen i diskussionen. Likaså vill tidigare omnämnda, och icke existerande, förstärkare och högtalare och dementera dessas existens.
Jag dementerar även allt jag tidigare har dementerat om dementeringen i sig själv inte fyller någon dementerande verkan.

Jag intygar härmed att jag läst och förstått ovanstående dementeringar och vill verifiera att Brimba har dementerat ev rykten om Rikards hifianläggning på jobbet, som för övrigt verifierat sig själva genom sin dementering av det okända.

------------------
Forumledare webForum

Jag vill demetera birpes a.k.a skywalkers dementering av mig. Jag vill även passa på att dementera eventuella kopplingar mellan birpe och trancedance. Jag vill även dementera nästa inlägg i denna tråd.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba

Brimpa är en trevlig prick.

Jag kan inte annat än verifiera Brimbas dementering ang min koppling till det väldementerade svenska popbandet Trance Dance. Jag dementerar alltså inte kopplingen i sig utan dementerar enbart de ev illvilliga rykten som detta kan skapa.

------------------
Forumledare webForum

Jag intygar att ovanstående inlägg författat av Skywalker är författat av Skywalker.

Jag dementerar Rikards intygande!

------------------
Forumledare webForum

Jag intygar att ovanstående inlägg där Rikard (författaren, skaparen) av ovanstående inlägg är Rikard, där han anger och verifierar att Skywalker är skaparen samt den man som postade ovan, ovanstående inlägg.
Jag vill samtidigt dementera Rikards kopplingar till prinsessan viktoria.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba

Jag verifierar hela kungahuset!

------------------
Forumledare webForum

Jag vill härmed intyga att Skywalker, Brimpa och ägaren av "den icke existerande hi-fi-anläggningen på jobbet" verkar ha lite att göra.
Med bestämdhet dementeras dock att så är fallet.

Jag dementerar denna tråd, men verifierar alla inlägg i den.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Jag verifierar att Krister aka Birpwalker har talat med "spindeln" aka Brimba på telefon angående LarsJohan aka Rikards påstådda dementeringar om "ditten & datten". Vidare verifierar jag den påstådde Rikards dementeringar över ICQ. Jag dementerar även alla dementeringar angående tidigare dementeringar eller verifieringar. Förebyggande dementeringar verifieras.

------------------
Axel Veibäck
Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that, but not with all those flies and death and stuff. /Mariah Carey

Jag dementerar att ovanstående inlägg författat av Axel skulle vara författat av Axel.
Jag intygar härmed att det är författat av skywalker.

Jag dementerar att Birpe har bytt namn till Skywalker, därmed verifierar jag att skywalker heter birpe och det förefaller sig enligt lag vara dementerat.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba

269 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.eb2a8c97
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)