Synd bara att det råder brist på forum med träd-design, att koda ett vanligt forum där inläggen hamnar som de gör här är ju inte supersvårt direkt (då syftar jag inte på funktioner och liknande utan bara själva upplägget).
Vore ju inte helt fel att hitta ett bra forum som man kan kolla igen hur de har gjort.
Jag säger så här med facit i hand - Bygg ditt egna forum! Då kan du få en total integration med resten av ditt projekt med en enhetlig och snygg design!
Jag har kört webwiz näst senaste version ett tag nu och den fungerar. Den är fortfarande gratis men nu ingår det reklam
Jag hoppas dessutom att version 8 har möjligheten att stänga av funktionen som skickar ett mail per inlägg istället för att skicka ett mail som säger att något har förändrats.
Ska nu bygga om mitt forum och funderar på att använda webwiz ver8 om inte någon annan rekommenderar något annat.
Jag använder ett forum från XMB Forums. Jag kan inte säga om det är bra... men det fungerar. Jag använder dock en äldre version. Mig veterligen är det fortfarande gratis.
Jag använder ett forum från XMB Forums. Jag kan inte säga om det är bra... men det fungerar. Jag använder dock en äldre version. Mig veterligen är det fortfarande gratis.
XMB Forum är ett PHP forum, inte ett ASP forum som första inlägget listar.
411 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.d34c6d5a