Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg Frågan 9 juli 2005 17:05 #1 Det finns tydligen ett visst intresse för en liten golftävling här på wF. Vi spelar 18 hål på Alvesta GK den 20 augusti 2005 med start senast klockan 11.00.
Är du intresserad av att vara med?
Ursäkta till alla som bor långt bort från banan. Jag valde bland golfbanorna som befann sig i närheten av wF-servrarna. ;)
Anmälda:
Gislaved
Brantis
Kjell
Jane
Per
Brantis Medlem sedan dec. 2001 1 978 inlägg Jag är på.
Jag höftar till med den 20 augusti.
kjell Medlem sedan dec. 1999 757 inlägg Jag är med och kan nog de flesta dagar.
Vi försöker ordna så att alla spelar gratis i Alvesta (hoppas jag).
20:e augusti är det ledigt som det ser ut just nu. Använd den här sidan som guide för att kolla lediga datum.
Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg
Brantis skrev:
Jag är på.
Jag höftar till med den 20 augusti.
Bra, men det är väl knappast i början av augusti? :q
Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg Ok. Eftersom vi inte har fått in några väldiga protester så kör vi på den 20:e augusti.
Anmälningstiden går ut den 10 augusti, så påminn alla era golfande wF-vänner att anmäla sig här i tråden.
Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg Kjell, hur fungerar din extrabricka? Måste man vara medlem i någon klubb för att kunna använda den?
kjell Medlem sedan dec. 1999 757 inlägg Jag misstänker att man numera måste vara medlem i någon klubb för att ö.h.t. spela golf, vare sig man betalar eller är på representation.
Det gäller i vart fall på Alvesta GK men tror det är kutym på alla klubbar utom pay and play.
Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg Sista anmälningsdag börjar närma sig!
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg Finns det någon tänkt hålltid då det tänks spelas? Jag kommer tyvärr inte vara morgonpigg men sugen på att få lite stryk! :)
Mc Fetto skrev:
Finns det någon tänkt hålltid då det tänks spelas? Jag kommer tyvärr inte vara morgonpigg men sugen på att få lite stryk! :)
Jag kan hela dagen, så mig spelar det ingen större roll. Vi skulle kunna försöka gå ut strax före lunch för att undvika den värsta ruschen.
Jane skrev:
Jag hänger på!
Bra, då är vi fyra. Ska du med McFetto?
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg
Gislaved skrev:
Jane skrev:
Jag hänger på!
Bra, då är vi fyra. Ska du med McFetto?
Det enda som står i min väg är att det är kickoff på jobbet dagen innan, jag försöker luska om det innefattar övernattning någonstans eller ej. Och om isf var! Återkommer :)
Brantis Medlem sedan dec. 2001 1 978 inlägg Jag hörde att Nicrosoft var intresserad. Hör med honom, ni kan ju samåka. :)
P Per Medlem sedan dec. 1999 503 inlägg Då anmälar jag mig på kjells begäran :)
Per skrev:
Då anmälar jag mig på kjells begäran :)
Inte en dag för sent! :birp
Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg Jag tänkte att vi skulle boka in två starttider också, så att vi inte får vänta i evigheter på att gå ut.
Jag behöver allas golf-id för at kunna göra detta. Vänligen skicka i PM eller via e-post så fort som möjligt.
Lediga tider (enligt golf.se )
9.16
9.35
9.54
14.20
14.39
14.58
15.17
15.36
15.55
Sen finns det tydligen en del tider som inte är bokningsbara via webben. Bland annat 11.19 och 11.38. Spontana reaktioner?
Brantis Medlem sedan dec. 2001 1 978 inlägg 9.35 och 9.54 tycker jag verkar bäst.
Varannan boll är väl bollränna? Man kan ju fixa lite så att våra bollar kommer precis intill varandra ändå, trots att det inte går att boka i förhand.
Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg ... fast nu är de upptagna. :)