Är du från vettet människa? :o Mitt under brinnande Inspark ju!
Partaj på Rosenlundsbadet på fredagen och både Dônkbrännboll och overallis på lördagen - går icke!
Men helgen efter är jag ledig, då slår jag allt och alla i shufflepuck! Kom igen bara! :e
Hur ser det ut med långhelger innan grönan stänger? Känns lite kort med en helg om man skall köra 120 mil.
122 mil om jag får be, glöm inte bort att du ska inom Höllviken och hämta mig :)
[Fredag]
Jag kör Vellinge- Höllviken, sen kör du Höllviken-Jönköping medans jag dricker pilsner. I Jönköping står :stefan: med kalla bira och pizza.. Slaggar i en hörna ngnstans.
Jag tycker vi förbereder oss lite, så det blir (förhoppningsvis) bättre än förra gången. :) Detta gör vi på följande sätt:
Dom som vill vara med skickar ett PM eller mejl till mig, och skriver följande:
* Rubrik = wF 5-kamp
* ditt wF-namn.
* dina 5 favorit-femkampsgrenar (i favorit-ordning).
* din favoritrestaurang (meddela gärna om du tar med någon).
Jag vill gärna ha mejlet några dagar innan, så jag hinner förbereda mig.
Sedan sammanställer jag önskningarna, och informerar om resultatet. De 5 mest omtyckta grenarna blir de vi tävlar i, och den mest omtyckta restaurangen äter vi på.
Vi träffas i god tid före 13.00 utanför restaurang Bellmansro (ligger bredvid ingången till Gröna Lund).
Femkapshäftet kostar 150:-, och entré 60:- (ingår inte). I femkampshäftet finns 5 biljetter till femkapsgrenar, 2 åkbiljetter samt en 50 kr rabattbiljett på mat.
Vi gör väl samma som förra året, och sätter av gott om tid för :bire och :birp , och kanske för nån åkgrej.