Storleken/längden har ingen betydelse :e
Skämtåsido så får du nog finna dig i din längd (om du inte är såpass ung att du fortfarande växer vill säga) :)
I din profil har du skrivit att du är född 1982 :q
När det gäller längden så finns det massor av fördelar med att inte vara så lång. Tänk bara på vilka problem de har som är lite för långa, t ex. när sängar inte räcker till och att hela tiden får tänka på att böja sig i dörrposter och liknande. Sånt slipper du tänka på helt. Om jag fick välja mellan att växa fem centimeter eller krympa fem centimeter så hade jag utan att tveka valt att krympa och då är jag inte speciellt lång ändå. Var glad för att du vet att du alltid får plats och att du slipper slå i skallen i massa onödiga saker istället.
Tänk på att det blir sämre med syre ju högre/längre man upp man kommer så håll dig här nere med oss andra och andas friskt! §jr
Jag är 172 cm, till min vikt skulle jag ha kunnar vara några cm till men man får ta det för vad det är!
Har ju inte svårt med med utrymme vid resor som Dryden skrev! ;)
Det viktiga är, enligt mig, inte hur lång man är utan proportionerna i helhet. Om Dryden nu är 164 lång, och kanske har en vikt som passar till den längden kan det se mycket bättre ut än en som är 190 men som väger mindre..
Det jag tycker alla bör göra är att kolla sitt BMI värde. Om värdet är korrekt beroende på kön och livsstil ska man vara glad och nöjd.
142 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.25f56b17