![]() |
|
|
|||||||
| Internet & Webbtjänster Diskussioner och frågor rörande webbhotell, webbtjänster m.m. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-04-27
Lösningar: 699 |
Fick just ett väldigt skumt mail från support@icq.com.
Vad säger man? ![]() Har kollat i hela headern, men inte hittat nån skumt. Iofs är jag inte världsbäst på att tolka den rappakaljan, men i alla fall... Förslag? ------------------ "Det är inte samma sak att lyssna på handboll!" "Öh, det är höjdhopp..." Insiktsfulla studenter lyssnar på OS-sändningarna från Sydney.
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Adlad Registrerad: 2001-02-02
Lösningar: 240 |
Det där är ett mail som cirkulerar ofta på icq. Om du kollar hur sidan är byggd så ser du att formuläret skickas till en hotmail-adress. Med andra ord KASTA DET asap.
![]() [Redigerat av SirPeter den 13 sep 2001] |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
Registrerad: 2000-04-28
Lösningar: 71 |
Ah, tänkte inte så långt i natt - jag var lite trött efter sju timmars slit i puben...
![]() ------------------ :stefan: - formerly known as Q
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Adlad Registrerad: 2001-02-02
Lösningar: 240 |
Jobbaru' deltid?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-07-27
Lösningar: 26 |
Jag tror mer att han slet i 7 timmar för att få en brud...
![]() men det kan hända att han jobbar där oxå ------------------ - Listen, Iam a police officer if you kill me you are an dead man.. - No, you got that wrong, if i kill you you are a dead man
|
|
|
#6 |
|
Moderator
Registrerad: 2000-04-28
Lösningar: 71 |
Kan hända att jag jobbade som bartender från nio (egentligen åtta) till fyra när vi äntligen var klara med inlåsandet av spriten... *pust*
För övrigt hade jag inte behövt jobba i sju timmar för att skaffa en brud där - en bartender får många "förslag"... ![]() ------------------ :stefan: - formerly known as Q
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|