webForum webForum sponsras med lina och serverplats av Binero AB

Gå tillbaka   webForum > Utveckling > Utveckling - Övrigt > Internet & Webbtjänster

Internet & Webbtjänster Diskussioner och frågor rörande webbhotell, webbtjänster m.m.

Svar

Trådverktyg Visningsalternativ
Äldre 2001-09-05, 16:17   #1
Skywalker
Medlem

Registrerad: 2001-01-01
Lösningar: 243
fråga Söker det bästa ASP-Forumet!

Kom igen o berätta era innersta hemligheter för farbror Skywalker nu!

Jag söker ett färdigt forum i ASP med Accessdatabas som är fritt att använda på internet.

Det skall innehålla en avancerad admindel som en idiot begriper sig på att använda samt en något mindre idiot att förändra
Registrering, forumkod, smileys & sånt som vi är vana vid här på wF är oxå ett krav! Det skulle vara skoj med en form av "kompisfunktion" med, men det är inget krav!

Jag skulle vilja ha det som Snitzforumet är uppbyggt vad gäller färger, fonter etc som man kan välja i admindelen så att det blir så lite pillande som möjligt i koden.

Kort & gott: Bästa forumet som är gratis!?!?!
Motivera gärna fördelar/nackdelar samt länka till ett fungerande forum så man kan testköra lite

Men ni.. Glöm Snitzforum & Neoforum är ni snälla..
Snitz är åt ***** för segt & Neoforum för simpelt.

Är det nån av er som har gjort det forum som jag bestämmer mig för så blir det en "rejäl" länk tillbaka som tack!

Forumet skall användas på www.envikenrecords.com & ev även ersätta nuvarande på www.motorforum.nu
Skywalker besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svar
webForum > Utveckling > Utveckling - Övrigt > Internet & Webbtjänster

Trådverktyg
Visningsalternativ

Forumregler
Du får inte posta nya trådar
Du får inte posta svar
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är i GMT +1. Klockan är nu 20:50.