![]() |
|
|
|||||||
| Internet & Webbtjänster Diskussioner och frågor rörande webbhotell, webbtjänster m.m. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-06-13
Lösningar: 0 |
Hej!
Jag har WsFtp Le som jag ftpar med men någont som jag skulle vilja göra är att ställa upp tiden så att man kan vara inne längre på sitt konto ![]() Går det eller är det dom som har webhotellet som sköter sånt ![]() ------------------ /nordan
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Adlad Registrerad: 2001-02-02
Lösningar: 240 |
Sånt brukar vara serverbaserat så du kan nog tyvärr inte göra så mycket åt det.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-27
Lösningar: 628 |
Eftersom att det inte har något med "HTML, CSS" att göra så flyttar jag tråden till "Internet & Webbtjänster".
------------------ /Erik www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-04-27
Lösningar: 702 |
Vet inte om det finns i LE-versionen, men många ftpprogram har någon form av timeout-inställning - att programmet skickar ett kommando någon gång i minuten så att det inte kopplas ner.
Dock måste ftpservern stöjda detta och ha det aktiverat. ------------------ It's better to burn out than to fade away! There can be only one!
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-06-13
Lösningar: 0 |
Q Vet du nått bra ftp program som e gratis som man kan anväda som har denna fuktion då? Klart andra får ju oxå svara på denna fråga
![]() ------------------ /nordan
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|