Nu har jag svårt att veta om du är seriös eller inte eftersom jag aldrig har hört talas om att någon skulle ha kodat kjell. :)
Kan du förklara lite mer? :)
117 svar · 4 510 visningar · startad av erka
Eftersom webforum är så fritt och gratis för alla, så undrar jag.
Vart kan man ladda ner den där kjellkoden alla pratar om hela tiden, vore kul att se hur ni har kodat kjell.
Tramsa inte sönder denna tråd nu, snälla jag ber er
Nu har jag svårt att veta om du är seriös eller inte eftersom jag aldrig har hört talas om att någon skulle ha kodat kjell. :)
Kan du förklara lite mer? :)
han kanske är någon slags scriptad AI.. ? ;)
erka skrev:
Tramsa inte sönder denna tråd nu, snälla jag ber er
Då får du vara snabb och förklara dig lite mer. §e ;)
Alltså, den stora kjell koden, som Linux Thorwald skrev för 10 år sedan som student i helsingfors och san fransisco. Som är grunden till Kjell och alltså hela webforum. Kjellkoden ska ha svaren på alla extensiella frågor, allt om metafysiken. Kjellkoden ska vara det som folk trodde Eniac var en gång i tiden.
Men vart är kjellkoden nu, ingen som har sett den. Om någon har sett Kjell borde ju även den veta vart kjellkoden är
han kanske tappade det tillsammans med sina verb någonstans?
Jag har sett kjell på bild men ingen kod
Kjellkåda har väl alla hört talas om. Det är ju den som man kopulerar :-) På så vis får man en massa barnprocesser !
Hmm har fått upp ett spår
http://www.google.com/search?q=kjellkoden&hl=sv&lr=
erka skrev:
Hmm har fått upp ett spår
http://www.google.com/search?q=kjellkoden&hl=sv&lr=
ja, det där ser ut att vara en bra utgångspunkt
Hmmm vad är kjellkoden kodat i ?
kjell++
... :q
Objektorientering.... lätt att man får cirkulära referenser. O-ringen....
Ingrid, vet du inte var kjell++ är ?
Rödalacket, vet du om de ska göra om kjellkoden efter kjell#
kan vara kjellscript oxå, eller visual kjell? hur som helst... är det någon som ringt till polisen och anmält kjellkoden som försvunnen?
Erka --> nej
Ahhhhhhhhh Gein, du har nog rätt kjellkoden är försvunnen. Kanske vi kan fixa lite reverse enginering, då måste vi fånga kjell. Är det någon som vet var kjell är och isåfall fånga in honom. Han får ju inte smita med det sissta spåret av kjellkoden
nej verkligen inte.. dams, erka, försöker du säga att även kjell är försvunnen? va händer om jag vaknar upp imorn och webForum är borta.. *får tårar i ögonen*
hmmmm hur ska man få tag på kjellkoden då