![]() |
|
|
|||||||
| Internet & Webbtjänster Diskussioner och frågor rörande webbhotell, webbtjänster m.m. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 | |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-22
Lösningar: 2380 |
Hittade detta på: http://www.villariks.se/
Citat:
Det finns flera färger på kor än vad många tror! <A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-04-06
Lösningar: 1561 |
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-04
Lösningar: 2259 |
Wow, Luleå var med där... synd att man bor i lägenhet då...
![]() ------------------ /Petra
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-22
Lösningar: 2380 |
Swey: Fast uppkoppling då... Surpuppa
![]() ------------------ Det finns flera färger på kor än vad många tror! <A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Bredband gör mig sur
![]() ...av en anledning. Det är bara ett ord med ingen som helst betydelse. ------------------ /mvh Swey Programmera PHP [Redigerat av Swey den 10 jul 2000]
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-06-14
Lösningar: 1402 |
Det finns ett värre problem med det där Felia-ADSL-köret... Det är nere ganska ofta... (Egen erfarenhet)
Och så tvingar de på en ----- brandvägg... Annars är det nog bra ![]() ------------------ Mvh Yrin Eldfjell
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-04-27
Lösningar: 708 |
Enligt IT-kommissionen, ja... För mindre än ett halvår sen tjatade de om 2 mbit/sekund...
Den allmänna uppfattningen är nog att bredband är allt som är snabbare än modem/isdn... Om man skulle hårdra 5 Mbit är det nog bara studentkorridorer som verkligen har bredband. ![]() ------------------ Sällan studsar en termos.
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Bredband definieras som 2Mbit/s, men IT-kommissionen tycker att det är för sakta, därav 5Mbit...
Men egentligen är det löjligt... För man kommer ju aldrig upp i de där hastigheterna i praktiken...jämt en massa flaskhalsar... ![]() Det viktigaste är att det är 24/7... ![]() ------------------ Mvh Yrin Eldfjell
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-20
Lösningar: 3895 |
Allt som är snabbare än ISDN är bredband.. för mig.
Bire, vet det redan , jag kommer få det i höst.. ![]() ------------------ M a tti Kolu www.mk.st
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-04-27
Lösningar: 708 |
*håller med Matti, får det också i höst*
![]() ------------------ Sällan studsar en termos.
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-01-02
Lösningar: 152 |
hmm.
Får detta ADSL om några veckor. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om farten utan bara att jag kan vara uppkopplad hela tiden utan att blockera telefonen. Men det är klart, vanlig modemhastighet får de vara högre än. ------------------ hallu lu, det var pappi Raul här
------------------ Min hemsida Min mailadress <FONT COLOR="#006666">Whisky, om Anders själv får välja</FONT> - min slogan. <FONT COLOR="#660000">Bam without Spam</FONT> - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
Så låter det nu...
När du haft ADSL i några veckor så kommer du säga "aldrig i livet att jag byter ner till den där snigelhastigheten", jag lovar! ![]() ![]() ------------------ Mvh Yrin Eldfjell
|
|
|
#14 |
|
Medlem
Bredband är inget annat än ett ord som alla missbrukar för att få kunder.
------------------ /mvh Swey Programmera PHP
|
|
|
#15 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-01-02
Lösningar: 152 |
Jag håller fullständigt med dig Swey.
Bredband är ett missbrukat ord idag. ------------------ hallu lu, det var pappi Raul här
------------------ Min hemsida Min mailadress <FONT COLOR="#006666">Whisky, om Anders själv får välja</FONT> - min slogan. <FONT COLOR="#660000">Bam without Spam</FONT> - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade |
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|