![]() |
|
|
|||||||
| Hemsidekritik Låt webForums medlemmar tycka till om din hemsida. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-01-11
Lösningar: 1 |
Ska bygga en ny sida, så jag undrar om jag ska behålla delar av designen från den gamla.
Tacksam för comments! http://listen.to/ensamvarg
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-12
Lösningar: 3739 |
Grattis till att ha gjort den kanske störigaste stäng-knappen genom tiderna. Jag stör mig något otroligt på att den blinkar hela tiden. Du förstår säkert vad jag tycker om texten menyer...
![]() Men men, annars är det väl en hyfsad sida. Kanske inte bra alls om din nya sida ska handla om antika trämöbler. Ska du däremot skriva lite om något mer modernt och aktuellt så duger den alldeles väl. ------------------ -mucho-
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-01-02
Lösningar: 32 |
Aaaaa! Jag HATAR när jag inte själv får välja om jag ska ha fullskärm eller inte. Sen är ju stäng knappen ganska osynlig ...
------------------ Varför får inte jag köra småsten när Tommy Körberg?
"Some people get lucky and kill two birds with one stone. Chuck Norris once killed four birds with half a stone. What's that? You say there's no such thing as half a stone? The four dead birds didn't think so either." Portfolio - 3D, foto, grafik Portfolio - Fotosidan.se |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-03-30
Lösningar: 3 |
Onödigt att använda flash för två sådana knappar... och fullskärm tycker jag inte heller om.
men sidan i sig var väl ganska ok. Duger helt klart
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Smurf Registrerad: 2000-11-03
Lösningar: 255 |
Det kanske är jag som är korkad men jag hänger inte med i menysystemet. Det ligger ju menyalternativ lite överallt.
![]() Vad är meningen med att kunna stänga av vissa delar av menyn? En annan grej som du bör se över är stödet för olika webbläsare. ![]() ------------------ /Tor www.tor.nu |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-09-16
Lösningar: 29 |
* Skippa popup-fönster och Flash
* Försök inte öppna d:\style.css är du snäll * Väldigt få saker fungerar i Mozilla * Vad gör den där icke-klickbara Menyer-bilden egentligen? Grovt underkänt för den sidan. Gör om, gör rätt. ------------------ Den fruktade Motorgåsen - på korståg för att utrota popup-fönster, Flash-banners, nykterister utan humor som befinner sig på samma fest som mig, felaktiga ordspråk, öl som inte smakar gott och andra styggelser!
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-03-23
Lösningar: 0 |
Hmm.. Kom fram till en streckkod. Klickade. Det laddade. Kom tillbaka till streckkod. Klickade igen. Det laddade igen. Kom tillbaka igen. Klickade på "mac användare" - den laddade, kom tillbaka...
Repeat? Big BIG ![]() ------------------ www.overand.net | www.qii.f2s.com
"USA har skrivit på 10 av de 26 internationella konventioner som finns om mänskliga rättigheter. Kuba har skrivit på 17." Tidningen Latinamerika #4/2002 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-06-02
Lösningar: 762 |
Oanvändbart. Hyfsat snyggt (bortsett från att allt rörde sig), men fullkomligt oanvändbart.
------------------ God, root, what is difference? /Pitr
Vissa dagar är man asfalten, andra dagar är man ångvälten. Vissa dagar är man myggan, andra dagar är man vindrutan. XML är som våld; löser det inte ens problem betyder det att man använder för lite. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|