![]() |
|
|
|||||||
| Sport, Idrott & Hälsa Forumet för dig som är besatt (intresserad?) av sport. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-10-01
Lösningar: 103 |
Jag är så avundsjuk på alla er som har ett favoritlag.
För det är så att jag inte har något favoritlag i nån sport, och det skulle ju vara så himla skoj och verkligen stressa till morgontidningen för att se hur det gått i den senaste matchen. Det jag är ute efter är alltså ett favoritlag i den svenska allsvenskan, elitserien och premier league. Vill nån vänlig själ guida mig hem ? ------------------ Icaaq, mannen med korven. (!) [Redigerat av icaaq den 01 nov 2001] [Redigerat av icaaq den 01 nov 2001] |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-03-30
Lösningar: 3 |
Djurgården - Djurgården - Arsenal
Tråden avslutad! ![]() ------------------ Den som inte vet att tiga vet inte att tala
|
|
|
#3 |
|
Medlem
ok....men jag tror det finns fler förslag
![]() ------------------ Icaaq, mannen med korven. (!) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
Registrerad: 2000-04-28
Lösningar: 71 |
AIK - AIK - Liverpool.
Hazze, du kan stänga tråden nu. ![]() ------------------ :stefan: - formerly known as Q
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-12
Lösningar: 179 |
Hammarby är ju helt klart ett lag att satsa på om du vill bli insatt. Det skrivs alltid mycket om dom, de har en fet publik, bra hemsida och så har dom självklart en kanongod, egen öl; Bajen Bärs. Stämningen på matcherna är underbar, eftersom att Bajen har norra Europas bästa och snällaste klack (Alla har väl hört talas om snälla Bajen?
).Dock spelar dom varken i Elitserien eller Premier League, men som lag i Allsvenskan finns det inget bättre lag. I Elitserien spelar det ingen roll vilket lag du håller på, eftersom att den är så jäkla tråkig. Plocka ut ett svensklag från NHL istället. I Premier League finns det ett par heta alternativ, för det måste ju vara ett svensklag ![]() Arsenal är hett, likaså Sunderland. Arsenal är mitt förslag ivf... Men även gigantiska Manchester United är ett härligt lag, de spelar ruskigt bra fotboll. Självklart beror det mesta här på var du bor, för du vill väl gärna se matcher live? Om du bor i Stockholm har du tur, då vi har Sverige tre bästa fotbollslag ![]() Hur som helst bör du hitta ett lag med känsla i, där du trivs. Ett tips är att gå ut på söder en helg, försök hitta lite supportrar (de håller sig gärna på Kvarnen, Gröne Jägaren och Hammarby Bar och Kök) och börja snacka med dem. Så att du lär känna vad för slags folk lagen har. Självklart kan du försöka gå ut och hitta AIK, Djurgårdssupporters, osv, också. De är däremot färre också har de inga riktiga "kvarterskrogar" som de går till. Hoppas nu att du bor i Stockholm, eftersom att det är vad jag har babblat om nu ![]() Självklart gäller det här i övriga Sverige också, men Söder är nog de säkraste ställena att hitta supporters på ![]() ------------------ SPiN, bjorne.w@telia.com -- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Vad är det här, är det bara jag som gör riktiga utlägg här?
![]() Allsvenskan - Elitserien - Premier League Bajen - Snart Bajen - Aldrig Bajen :e ------------------ SPiN, bjorne.w@telia.com -- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
|
|
|
#7 |
|
Avregistrerad
Registrerad: 2000-02-27
Lösningar: 4 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
....hmm ska fundera på detta över natten ...och sen lämmnar jag besked om var mitt hjärta hamnar i morgon
![]() ------------------ Icaaq, mannen med korven. (!) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Del Pero> Bowyer??? Vad går du på egentligen?
![]() Den killen är seriöst skadad i huvudet... ------------------ SPiN, bjorne.w@telia.com -- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Är du från Stockholm, icaaq? Isf ÄR det ju Bajen som håller måttet
![]() ------------------ SPiN, bjorne.w@telia.com -- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
|
|
|
#11 |
|
Medlem
ursprungligen kommer jag från pappas p**g...men för att göra en lång historia kort så bor jag nu i världmetropolen Mora.......
------------------ Icaaq, mannen med korven. (!) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-03-30
Lösningar: 3 |
Är det inte något lag som kommrr från Mora?
------------------ Den som inte vet att tiga vet inte att tala
|
|
|
#13 | |
|
Medlem
Citat:
![]() I Mora finns det bara tävlingar i hemmbränneri vad jag har hört, jag tror knappt dom vet vad fotboll är ![]() ![]() Hmm, sov på saken du - jag röstar fortfarande på: Bajen - Toronto - Arsenal ![]() ------------------ SPiN, bjorne.w@telia.com -- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-04
Lösningar: 523 |
IFK Göteborg - Luleå - Leeds
Tro på mig för det är jag som leder Webforum-ligan på uefagames.com ![]() Vad nu det har med saken att göra... ------------------ twistedsister.net
|
|
|
#15 |
|
Avregistrerad
Registrerad: 2000-02-27
Lösningar: 4 |
Den killen är seriöst skadad i huvudet...
Mycket möjligt, men han är en jävligt bra fotbollsspelare också. Bowyer for England! ![]() ------------------ mvh / Get In Shape |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-03-01
Lösningar: 39 |
Med en vilja av stål, guldet är vårt mål
Starka e skånska män, backar aldrig hem! Maaalmööööö! Svart å röd! Maaaalmööö! Där vill jag leva och dö!! ------------------ ------------------- Andreas Lännerberg If theres nothing you can do about it - SCREW IT!
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-12
Lösningar: 3739 |
Det jag är ute efter är alltså ett favoritlag i den svenska allsvenskan, elitserien och premier league
Ähhh... premier league suger getpung. La primera division ska det vara. Halmstad BK - Färjestad BK - FC Barcelona ------------------ de'nim
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-19
Lösningar: 753 |
Här har du en oslagbar combo, icaaq:
Hammarby | Malmö Red Hawks | Man U ![]() ------------------ swimming at rockaway beach.
|
|
|
#19 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-08-02
Lösningar: 129 |
Likabra att passa på med lite fler ligor väl...
![]() IFK Göteborg - Leksand (nästa år) - Arsenal - Parma - Barcelona - Bayern München------------------ Det är lättare att leva ett rikt liv som ung, när man vet att det väntar ett som gammal E-post
|
|
|
#20 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-01-23
Lösningar: 28 |
Hammarby - Leksand - Arsenal
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Medlem
Vad blev det då, icaaq?
![]() *håller tummarna för Bajen* ![]() ------------------ SPiN, bjorne.w@telia.com -- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
|
|
|
#22 |
|
Medlem
....jag har varit på jobbet hela dan...men jag har tänkt på detta så jag har ont i huvudet
![]() det blir. Allsvenskan Bajen-rolig fotboll samt rolig publik Elitserien väntar till nästa år då Leksand kommer igen....man är ju från Dalarna P.L Liverpool.....jag diggar ju Owen Tack alla för alla dessa förslag...kommer väl tillbaks när jag ska bestämma mig för NHL, Spanska och italienska ligan ![]() ------------------ Icaaq, mannen med korven. (!) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-19
Lösningar: 753 |
Icaaqkung, välkommen till gänget!
------------------ swimming at rockaway beach.
|
|
|
#24 |
|
Medlem
...känner redan att jag valt rätt
![]() nu skulle jag bara haft en snygg halsduk...kollar in bajens sida... ![]() ------------------ Icaaq, mannen med korven. (!) [Redigerat av icaaq den 02 nov 2001] |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem
Wunderbar!
Bajen-Hazze Bajen-andreas_lindh Bajen-SPiN + nu senaste tillskottet i skaran: Bajen-icaaq Weee ![]() Hoppas du ska trivas, vilket jag är nästintill 100% säker på att du kommer att göra! ------------------ SPiN, bjorne.w@telia.com -- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|