![]() |
|
|
|||||||
| Sport, Idrott & Hälsa Forumet för dig som är besatt (intresserad?) av sport. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-03-01
Lösningar: 39 |
Bara så ni vet.
Sverige leder med 2-0. Bara så ni vet. England leder med 4-1. Bara så ni vet. Jymdis e blagad. bara så ni vet. ------------------ ------------------- Andreas Lännerberg Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-01-01
Lösningar: 243 |
Det var då väl själva *** om ni nte skulle lära er att cafét är en SPORTFRI zon!!!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-11
Lösningar: 674 |
1-5.. Fyfan
Johan Norberg, webbutvecklare. Jag jobbar på en liten webbyrå i Stockholm. Vi är asbra på WordPress och Drupal och så har vi gott kaffe. Jag gör också en podcast, Avklarat. Lyssna på den. Den är rolig, ibland. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-11
Lösningar: 674 |
Makedonien-Sverige var fan ett jävla sömnpiller.. Jag funderar på att emigrera till England så man får ett ordentligt landslag att hålla på.
![]() ![]() ------------------ Nudge, nudge, know what I mean, know what I mean?
Johan Norberg, webbutvecklare. Jag jobbar på en liten webbyrå i Stockholm. Vi är asbra på WordPress och Drupal och så har vi gott kaffe. Jag gör också en podcast, Avklarat. Lyssna på den. Den är rolig, ibland. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-19
Lösningar: 742 |
Forza Svennis!
![]() ![]() Unforza Lars-Tommy..! ------------------ It aint over until the fat lady sings...
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|