![]() |
|
|
|||||||
| Språk & Litteratur Diskussioner och tips om litteratur och språkbruk. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-23
Lösningar: 94 |
Har precis köpt "Allt i en bok" För Photosop 5.0 / 5.5
![]() Vad gör man inte för att försöka förstå sig på det programmet.... Har gjort de första 4 övningarna (var enkla) men det ska tydligen bli värre ![]() Har iof ett problem hela boken är på svenska och mitt photoshop är på engelska så det är lite svårt emellan åt att göra som det står genom att det inte är direktöversatt menyalternativ och så... Men jag får väll pula på! En rekommendation så här långt i alla fall bra formulerade övningar och lättförståligt... ------------------ [McD - Burgers for the people!] www.mcdz.net Bara viljan finns så finns också hoppet! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-31
Lösningar: 1342 |
Boken hade jag behövt. Har programmet men fattar 0 av alla finesser man kan göra. Lycka till
------------------ Annelie Skicka mej ett mail Besök mej [*]"Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den."
<FONT COLOR="#660000">/Annelie</FONT> <FONT COLOR="#006666">"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel" Oscar Wilde </FONT> |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-23
Lösningar: 94 |
har nu efter ca 6 timmar plöjt igenom halva boken och faktiskt lärt mig en hel del...
Ska du låna den när jag är klar? Du har ju mitt telefonnummer bara och höra av dig @nnelie.. ![]() ------------------ [McD - Burgers for the people!] www.mcdz.net Bara viljan finns så finns också hoppet! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|