![]() |
|
|
|||||||
| Café webForum Trams och flams. Förvänta dig inte några seriösa svar. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-28
Lösningar: 1209 |
Imorrn kommer vi ÄTA Azerbadjan (rätt stavat
) med ett eller två noll.Henke och/eller Ljungberg målskyttar. ------------------ 01 | 02 För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-04
Lösningar: 523 |
äntligen
![]() en sport-tråd...det var länge sen sist.. Varför får alltid sverige så enkla lag i sina kval-grupper? nog borde väl Sverige klå Azerbajdzjan med mer en ett eller två noll ![]() själv kommer finland att utklassa Albanien stooort ![]() ------------------ Propelle 1.0 - 3 x Blink "The bottom is nådd."
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Matcherna mot såna här blåbärsnationer är inte alltid så lätta...... glöm inte Spanien förlorade mot Cypern i början av senaste EM-kval. Turkisk fotboll är ju verkligen på framfart så jag tror att dom blir riktigt tuffa.
Albanien - Finland är ruggigt svårtippad.... ![]() ------------------ 01 | 02 För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-04
Lösningar: 436 |
Sverige Sverige Sverige!!
![]() ------------------ <A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez </A> UIN: 73975020
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
Citat:
![]() finland har nästan lika bra lag nu för tiden som sverige i fotboll.. men tyvärr skit-svår grupp.. england tyskland och..och usch ![]() WOHOOO!! 4-2 till Finland mot Sverige i ishockey ------------------ Propelle 1.0 - 3 x Blink "The bottom is nådd."
|
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
Hockey.... tsss.... fotboll är allt!
Det vore så otroligt skönt om finnarna kunde chocka och ta lite pinnar från England.... Citat:
![]() ------------------ 01 | 02 För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-19
Lösningar: 753 |
Matcherna mot mindre länder är som sagt var mycket svåra. Jag tror faktiskt Sverge får det tufft. 1-0 på sin höjd till Sverige. Målskytt blir Anders Svensson om han nu får spela. Förhoppningsvis får han det. Har visat fin form under sommaren.
Henke kanske även han har hittat formen? Bra spel mot Rangers senaste och snyggt mål som höjer självförtroendet ordentligt. Kenneth och Henke bör spela på topp. Magnus Svensson tar vänsterkanten och Anders Svensson på högerkanten. Ljungberg som offensiv mittfältare och Mjällby lite mer defensiv. "Bjärred" och Jocke Björklund som mittlås och Olof Mellberg på vänsterbacken. Rolle Nilsson börjar bli lite stabbig men håller nog ändå högerbacksplatsen i den svaga kokurrensen. Sveriges bäste spelare är ju Magnus Hedman. Lite trist att han är målvakt kanske men duktig är han. Om nu Sverige mot all förmodan skulle åka på pisk eller ett oavgjort resultat mot Azerbadjan kräver jag Söderbergs avgång faktiskt. Han har inte uträttat myckte sedan han tod över det svenska landslaget. Han kan inte heller erkänna när Sverige har gjort en dålig insats. Han var exempelvis nöjd efter Sveriges usla insats mot Island. De landslagen som gjorde ett svagt Em-slutspel såg till att deras förbundskaptner avgick direkt. Jag tror Söderberg är den ende förbundskaptenen som sitter kvar trots ett fiasko. Jag vill se lite roligare fotboll med offensivt spel i fortsättningen. Och seger mot Azerbadjan är väl ett måste? Och på tal om hockey! Sverige vann mot Tjeckien. Starkt gjort måste jag säga. Färjestadsspelarna lär ha dominerat totalt. ![]() ------------------ Mvh Hazze , moderator wF Det är stabilt...
|
|
|
#8 | |||
|
Medlem
Först....
Citat:
![]() Citat:
Citat:
Nåja, seger imorrn iaf. ------------------ 01 | 02 För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.
|
|
|
|
#9 | ||
|
Medlem
Ah, matchdag idag! Härligt
![]() Citat:
Själv hoppas jag att Håkan Mild inte kommer lyfta pokalen någon gång. Hellre ser jag Anders Svensson, Pontus Farnerud eller någon annan av de yngre spelarna lyfta den. De gamla spelarna som Rolle, Mild, Kenneth måste ersättas med yngre krafter så snabbt som möjligt. Jag tycker Söderberg skulle avgått direkt efter Em-slutspelet så hade vi haft gott om tid att bygga upp ett nytt landslag med ny förbundskapten. Torbjörn Nilsson t.ex. Nog om det... Citat:
![]() ------------------ Mvh Hazze , moderator wF Det är stabilt...
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Passa dig!
![]() ------------------ Mvh Hazze , moderator wF Det är stabilt...
|
|
|
#13 |
|
Medlem
Finland-Albanien 2-1
Hurra
|
|
|
#15 |
|
Medlem
1-0 i halvtid!
![]() Ganska hyfsat svensk spel också faktiskt. Och naturligtvis hade jag rätt angående Anders Svensson ![]() ------------------ Mvh Hazze , moderator wF Det är stabilt...
|
|
|
#16 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-31
Lösningar: 1363 |
Hyfsat svenskt spel JAG Tycker svenskarna spelar urkasst trots 1-0 än så länge
------------------ Mvh /Annelie *RivJärnet och Heta Sidor* [*] "Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger."[*] Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.
<FONT COLOR="#660000">/Annelie</FONT> <FONT COLOR="#006666">"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel" Oscar Wilde </FONT> |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem
nu blev det 1-0... inget imponerande spel... fast man kan mycket bättre. det är ju oftast dessa matcher som är svårast. glöm inte bort att Portugal spelade 1-1 borta mot Azerbazdjan i senaste em kvalet.... trots allt är det poängen som räknas.
------------------ 01 | 02 För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Slutresultatet 1-0 får vi väl vara ganska nöjda med trots allt. Men Sverige spelar verkligen rutten fotboll. Urtrisst!
![]() Söderberg är totalt borta ju. Varför gör han inget byte (förutom Mild) i andra halvlek. Alla spelarna var så trötta att de inte orkade springa. Förhoppningsvis har Kenneth Andersson spelat sin sista landskamp nu. Han uträttar inte mycket. In med Osmanovski för tusan! / Hazze - Kritisk! ![]() ------------------ Mvh Hazze , moderator wF Det är stabilt...
|
|
|
#19 | |
|
Medlem
Citat:
Jag tycker aldrig Sverige spelar bra nuförtiden...------------------ Mvh Hazze , moderator wF Det är stabilt...
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-24
Lösningar: 209 |
Skit i fotboll tills Sverige blir bra igen
.------------------ Mikael Styleeen När kommer färdigskivad gurka uppfinnas? [Redigerat av mike den 02 sep 2000]
<FONT COLOR="#660000">Mikael Styleeen När kommer färdigskivad gurka uppfinnas?</FONT> |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-22
Lösningar: 2381 |
Jag tycker att Kenneth Andersson gjorde en mycket bra match! Speciellt i andra halvlek då han visade upp ett fenomenalt mittfälspel samt stog för en av matchens giftigaste målchanser...
Den mannen kommer att gå mycket långt! ------------------ kaffepanna
|
|
|
#22 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-05
Lösningar: 1126 |
*förvirrad* Bire, du pratar så konstigt... hur är det fatt??? Har du blivit sport(läs: skvatt) galen?
------------------ PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen www.webeye.nu Har du gjort lumpen? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Bire,
![]() ![]() ![]() Dagens jofahjälm till dig ![]() Osmanovski var ju skadad och därför inte med denna gång. Och Sverige KAN spela bra fotboll! Återigen, dessa matcher mot blåbärsnationer är svåra. Till nästa år är Svarre tillbaka och förhoppningsvis Tobbe också. Jeppe kanske tillochmed. Startelva då? Hedman - Kalle Kula, Bjärred, Jocke, Tobbe - Anders Svensson, Svarre, Ljungberg, Blomqvist - Henke, Yksel r Måste passa på med lite skadeglädje. Norge - Armenien 0-0 hehe ------------------ 01 | 02 För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras. [Redigerat av Freestyler den 02 sep 2000]
|
|
|
#24 |
|
Medlem
Bire har visst tillbringat hela kvällen i barskåpet...
![]() men med det spel som sverige spelade mot Azerbajdzjan skulle tillochmed finland vinna över sverige...(nästan). kunde dom inte införa fotboll som en del av finnkampen ![]() ------------------ Propelle 1.0 - 3 x Blink "The bottom is nådd."
|
|
|
#25 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-22
Lösningar: 2381 |
Fotboll är ju det fränaste man kan tänka sig ju !!!
En massa svettiga skitfräna töntmänniskor som jagar en boll måste ju vara det häftigaste som finns ju!?!?! Patetiska människors vm ! ![]() ------------------ kaffepanna
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|