![]() |
|
|
|||||||
| Café webForum Trams och flams. Förvänta dig inte några seriösa svar. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-03-31
Lösningar: 1348 |
Cappuccino, Café au Lait, Espresso, Machiatto (espresso med en skvätt mjölk),Stor Svart, Vienna,Irish/likör kaffe,Mocha/mocha,Varm Choklad (gjord på varmt vatten),Varm Choklad (gjord på varm mjölk),Té (med mjölk),Iskaffe,Ischoklad eller Milkshakes och slushies
Glömt ngt ? JAG fördrar en stor kopp svart kaffe bara ![]() ------------------ Mvh /Annelie *RivJärnet och Heta Sidor* [*] "Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger."[*] Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.
<FONT COLOR="#660000">/Annelie</FONT> <FONT COLOR="#006666">"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel" Oscar Wilde </FONT> |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
Marsvin Registrerad: 2000-06-30
Lösningar: 3134 |
en fet royale.
- glömde en bokstav - ------------------ <A HREF="http://www.cartman.nu" TARGET=_blank> mannen, myten, mutanten.</A> [Redigerat av @nders den 31 aug 2000]
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-14
Lösningar: 44 |
Cappuccino eller en en enorm kopp svart!
------------------ /Daniel W
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-05
Lösningar: 1115 |
Kaffe med en skvätt grädde...
mmm...------------------ PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen www.webeye.nu Har du gjort lumpen? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-04-06
Lösningar: 1537 |
O'boy!
------------------ - Swey Bäst, vackrast, styggast...
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-04
Lösningar: 2231 |
Varm choklad gjord på 3% mjölk och på kakao och socker. Toppad med vispgrädde *MUMS*
![]() ------------------ /Petra Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade
|
|
|
#7 |
|
Moderator
3% mjölk?
blir det inte lite torrt då? ![]() ------------------ <A HREF="http://www.cartman.nu" TARGET=_blank> mannen, myten, mutanten.</A>
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-12-05
Lösningar: 390 |
Hehe.. där fick du till den @nders... Jag tycker Oboy är riktigt god.. Fast jag har ibland upplevt ett litet magont efter att jag druckigt den.. Fast ett cafe i Malmö gör en jättte god Varm choklad med marsmellows[Osäker stavning] o hela köret...
------------------ huh?
<FONT COLOR="#660000">Vill du rädda ett träd skjut en bäver!</FONT> |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Oki kolla nu vad ni är för en liten typ
![]() http://www.annelie.nu/roligt/kaffeellerte.html Cyberpet: Varm Choklad (gjord på varm mjölk):Du vill bara vara vän med alla och alla tycker om dig som en vän, "för att du är extra söt och känslig". Du är allas vän, men ingens älskare. Annelie:Stor Svart Den bästa: samma som den lilla svarta - fylld av passion och intensitet - men du skulle även ta nästa steg och hålla hela vägen i ett förhållande. Vide : Kaffe m grädde ? Vad kan det vara ? ![]() Swey: Oboý kan det vara samma som ?? :Ischoklad Du vill bara vara vän med alla, men du kan inte hänge dig som vän. Du är patetisk! @nders o Grymt får väl hitta ngt som passar er ![]() ------------------ Mvh /Annelie *RivJärnet och Heta Sidor* [*] "Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger."[*] Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.
<FONT COLOR="#660000">/Annelie</FONT> <FONT COLOR="#006666">"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel" Oscar Wilde </FONT> |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Moderator
en sak är säker:
jag dricker aldrig mer te med mjölk som jag gör minst 5 gånger om dagen. ![]() ------------------ <A HREF="http://www.cartman.nu" TARGET=_blank> mannen, myten, mutanten.</A>
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Ooops när det var kanske fel om man ej är det , men det är inte jag som skrivit ursprungstexten. Jag fick den mailad , sedan ser jag att den kom från skrattnet..... Fast å andra sidan så mjölk i teét kan det vara gott ?
------------------ Mvh /Annelie *RivJärnet och Heta Sidor* [*] "Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger."[*] Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-04
Lösningar: 430 |
Kolsvart kaffe skalla det ju vara! Inga tillsatser ....bara kaffe!
------------------ <A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez </A> UIN: 73975020
|
|
|
#13 | |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-04
Lösningar: 2231 |
Citat:
Mellanmjölk har 1.5% och lättmjölk 1% (blah). Förövrigt kan jag tala om att det stämmer ganska bra på mig, förutom det där att jag inte är någons älskare... jag är ju skorpion, behöver jag säga mer? ![]() ------------------ /Petra Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade
|
|
|
|
#14 | |
|
Moderator
petra:
Citat:
------------------ <A HREF="http://www.cartman.nu" TARGET=_blank> mannen, myten, mutanten.</A>
|
|
|
|
#15 |
|
Avregistrerad
Registrerad: 1999-12-06
Lösningar: 383 |
Om det där stämmer så får ni killar nog akta er för mig...
![]() Opps! Jag tappade tvålen. Vide..kan du ta upp den? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Näähhee....dricker kaffe med socker och mjölk. Även te är något jag gillar... ------------------ -=-=-=-=-=- Mvh Hallgren Forumledare True Design -=-=-=-=-=- |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-21
Lösningar: 33 |
Te är trevligt, men inte lika trevligt som ica handlarnas blandsaft
![]() ------------------ --sibylla --- goda hamburagre--- |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-11
Lösningar: 0 |
Själv föredrar jag konsums blandsaft
![]() ------------------ DBS -Den Beste Sykkel Tåliga vaderingar på utsatta ställen och stöt dämpande handtag
|
|
|
#19 |
|
Moderator
måste bara flika in här att jag verkligen avskyr freestyler för att han stulit min nästa signatur!
------------------ <A HREF="http://www.cartman.nu" TARGET=_blank> det man inte minns har inte hänt. hit med en berka!</A>
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|