![]() |
|
|
|||||||
| Café webForum Trams och flams. Förvänta dig inte några seriösa svar. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-06-16
Lösningar: 71 |
när matti var borta var fanns det en tråd om att göra matti till maskot för wf, jag vill att förslaget ska genomföras! Vilka är på min sida? Jag håller räkningen över rösterna. Man får endast röst en gång
------------------ OLW chips är billigare, men de fungerar inte i datorn. [Redigerat av smurja den 12 aug 2000] |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-01-02
Lösningar: 152 |
Jag är lite osäker på om det ska vara Bire eller Matti. Matti är ju liten och blå vilket man borde vara som maskot.
Bire är ju stor och öldrickande. Han passar mer som fotbollsmaskot. ![]() ![]() ![]() Matti håller jag på. ------------------ ------------------ Min hemsida Min mailadress Whisky, om Anders själv får välja - min slogan. Bam without Spam - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade
------------------ Min hemsida Min mailadress <FONT COLOR="#006666">Whisky, om Anders själv får välja</FONT> - min slogan. <FONT COLOR="#660000">Bam without Spam</FONT> - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-20
Lösningar: 3895 |
Bire 4 maskot!
[r] Jag vill inte vara någon *piip* maskot.. ------------------ fint. [Redigerat av Matti den 12 aug 2000]
|
|
|
#4 |
|
Medlem
NEIN jag håller starkt på Matti.
Matti 4 President ------------------ Estrella chips är billigare, men de fungerar inte i datorn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-19
Lösningar: 169 |
Nääää... Matti försvarar Spray i deras tvivelaktiga affärer, det kan ge webForum dåligt rykte
![]() MÅSTE det vara en maskot föreslår jag CyberPet... eller att befattningen cirkulerar! ![]() ------------------ Stoppa diskrimineringen av oss 640x480-surfare !!!
<FONT COLOR="#660000">Stoppa diskrimineringen av oss 640x480-surfare !!!</FONT> |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-12
Lösningar: 495 |
Vad finns det för nån bättre maskot än en blå liten svärande unge, jag röstar på Matti
![]() ------------------ The ruler of Heck |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
neee.
En Maskot ska vara liten och blå. Ungefär som Matti. Mattis födelsedag ------------------ ------------------ Min hemsida Min mailadress Whisky, om Anders själv får välja - min slogan. Bam without Spam - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade [Redigerat av Anders Johansson den 12 aug 2000]
------------------ Min hemsida Min mailadress <FONT COLOR="#006666">Whisky, om Anders själv får välja</FONT> - min slogan. <FONT COLOR="#660000">Bam without Spam</FONT> - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-12
Lösningar: 495 |
Som sagt:
"Vad finns det för nån bättre maskot än en blå liten svärande unge, jag röstar på Matti" Jepps, nu gjorde jag mitt 600 inlägg här oxå ![]() ------------------ The ruler of Heck |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-04
Lösningar: 523 |
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-22
Lösningar: 2380 |
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-12
Lösningar: 3739 |
Liten och blå? En smurf istället för maskot kanske?
Matti, webForums egna lilla smurf.
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-20
Lösningar: 3895 |
|
|
|
#13 |
|
Medlem
![]() Matti är kaxig också. Precis de egenskaper en maskot ska ha. Matti for maskot Matti for maskot Matti for maskot Matti for maskot Matti for maskot Matti for maskot ------------------ ------------------ Min hemsida Min mailadress Whisky, om Anders själv får välja - min slogan. Bam without Spam - ännu ett motto. Den som gräver en grop åt andra använder oftast spade
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-19
Lösningar: 753 |
Matti blir en bra maskot
![]() Bire, varför inte ta dig en funderare på det där med fotbollsmaskot? Det blir nyttigt för dig ![]() ------------------ // <title>Hazze</title>
|
|
|
#16 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-22
Lösningar: 2380 |
Hazze: Nu gör du så där igen... Förstår du inte hur mycket du gör bort dig när du envisas med att prångla in sport i mitt liv?
![]() ------------------ Min hemsida!
|
|
|
#17 |
|
Medlem
haha Matti du kan inte slippa undan när jag,Anders och Joakim E bestämt oss!
------------------ Estrella chips är billigare, men de fungerar inte i datorn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-08-09
Lösningar: 1367 |
Men stackars Matti vill ju inte.. =) Då tycker jag nästan det räknas som personpåhopp och sånt att tvinga honom till det.
Nej, ge tillbaka med samma mynt! smurja for maskot! smurja for maskot! ------------------ /Axel - http://www.axelweb.nu
|
|
|
#19 |
|
Medlem
YEAH smurja for maskot låter inte så dumt, Jag ställer upp
------------------ Estrella chips är billigare, men de fungerar inte i datorn. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-12
Lösningar: 3739 |
Nej, det låter inte bra. Jag vill ha Matti som maskot!
|
|
|
#21 |
|
Medlem
ja håller med matti 4 maskot
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-06
Lösningar: 1047 |
Jag vill inte ha varken Birpe eller Mattpe som maggot, det skulle vara katastrof!
------------------ Mvh Patrik aka Brimba www.datormaklarna.se patrik@datormaklarna.se |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-04
Lösningar: 2259 |
Alltså, nu blir jag stött. Har inte inte förstått är det är JAG som är maskoten. Varför annars skulle jag ha en användarnamn som CyberPet?
![]() ------------------ /Petra Macälskare gör det i kubik
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|