![]() |
|
|
|||||||
| Café webForum Trams och flams. Förvänta dig inte några seriösa svar. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-08-08
Lösningar: 0 |
<? echo "hello world"; ?>
<html>hello world</html> <% response.write "hello world" %> det finns mångra språk att uttrycka sig på. jag vill bara säga hej till alla er på detta forum. jag är ny här (joinade idag) och är redan imponerad av den stora mängden information som finns tillgänglig här och som hela tiden utökas. som sagt, hej på er allihop, ser fram emot en fin tid tillsammans med er andra datortokiga på ett såhär fint forum som det här :-) peace, over and out! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-06
Lösningar: 1047 |
Bamse!!!!!!!
Välkommen. Jag passar samtidigt på att ge ut en varning. Passa dig för Birpe (även kallad Bire)! varför, undrar du kanske? - Det lär du nog märka ![]() Ha det underbart! ------------------ Mvh Patrik aka Brimba www.datormaklarna.se patrik@datormaklarna.se |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
Marsvin Registrerad: 2000-06-30
Lösningar: 3146 |
cout << "willkommen, välkommen, welcome, å på andra språk också\n"
![]() ------------------ don't follow your friends -- inflate them [Redigerat av @nders den 09 aug 2000]
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-28
Lösningar: 1209 |
Välkommen.
Akta dig för Bire, men underskatta inte Matti. Göm din email för honom ![]() För övrigt kan tilläggas att jag är smartast här på webForum med "minst 180 i IQ" ![]() ![]() ------------------ To start press any key. - Where's the any key?
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-04-27
Lösningar: 709 |
Du ska nog passa dig för varenda en som skriver i Ordet är fritt skulle jag tro.
![]() Håll alla med mer än tusen inlägg på replängds avstånd så ska du nog klara dig utan större psykiska men. ![]() ------------------ Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-05
Lösningar: 1126 |
Hjärtligt välkommen!
Förberedelser inför webForuminflyttning: 1. Bryt alla band till flickvänn/pojkvän 2. Säg upp bekantskapen med vänner som inte tillhör webForum. (Vi är dina ända vänner...) 3. Förebered dig på en skyhög telefonräkning eller köp dig bredband, eller skaffa ett datajobb, så att du kan sitta där dagtid.webForu är beroendeframkallande. 4. Skaffa en kaffeautomat brevid datorn. 5. Sluta fika på stan, webForums kafé är bättre. 6. Lägg upp snabbnummer till närmaste pizzeria. Och hoppas på att Birpe inte hinner äta upp pizzan innan den kommer fram. 7. Använd -smileyn ofta.... Ajdå, nu ringde en kompis och sa att jag skulle spela minigolf med honom... Jag fortsätter snart igen... ![]() ------------------ PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen www.webeye.nu Vilken kategori spel tycker du mest om? |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Moderator
Marsvin Registrerad: 2000-06-30
Lösningar: 3146 |
Citat:
![]() ------------------ don't follow your friends -- inflate them
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-22
Lösningar: 2381 |
Välkommen hit!
Jag är en snäll kille ![]() ------------------ <A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-06
Lösningar: 1047 |
Birpe = The dark side
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-20
Lösningar: 3896 |
bamsen, har du någon e-post adress? Kan du ge mig den, jag ska bara kolla så att den fungerar perfekt
![]() ------------------ Coz I'm a disturber yes I am..
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Jösses... Nu är det mycke humor igen
![]() ------------------ <A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-04
Lösningar: 2259 |
Varning: ge aldrig Matti din emailadress... han vill bara slå på dig.
![]() Välkommen förresten! ------------------ /Petra Macälskare gör det i kubik
|
|
|
#13 |
|
Medlem
Älgen Registrerad: 1999-12-03
Lösningar: 1552 |
Hej Bamsen!
Hjärtligt välkommen till webForum! ------------------ med vänliga Rikard forumledare, webForum
|
|
|
#14 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-01
Lösningar: 188 |
heeello!
![]() ------------------ weeee!
|
|
|
#15 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-04
Lösningar: 436 |
Hej och välkommen!
(såhär är det alltid )------------------ <A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez </A> UIN: 73975020
|
|
|
#16 |
|
Medlem
Den här tråden är utvald
![]() ------------------ <A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A>
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Något säger mig att du har rätt...
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Spelet kan mao börja...
|
|
|
#19 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-05
Lösningar: 1126 |
Sådärja... nu ärt jag tillbaks ifrån golfen... kom 2:a...
Men vi fortsätter: 8. Dom röda blommorna i ovanför inläggen har ingen som helst kopping till Red light district, så skicka inga meddelanden då. 9. Tjata på att du vill ha en webForum-T-shirt 10. Känn dig välkommen! ![]() ------------------ PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen www.webeye.nu Vilken kategori spel tycker du mest om? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem
Jo, fast det sjätte inlägget kan väl vara ödesdigert?
|
|
|
#21 |
|
Medlem
Jag är mest orolig över det 9:de inlägget. Av erfarenhet så vet jag att det är då det kan avgöras åt vilket håll man lutar...
|
|
|
#22 |
|
Medlem
Om man inte kör med autoloader då sporten på något sätt får folk att tappa ansiktet...
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Finns en överhängande risk för sladd om man inte håller sig till spelets regler Rikard!
|
|
|
#24 |
|
Medlem
Ja, eller bardäng.
|
|
|
#25 |
|
Medlem
Med andra ord:
Välkommen igen bamsen !! Så här tokigt kan det bli här på Webforum när en skvatt galen moderator börjar tramsa med en om möjligt knasigare forumledare! ![]() ------------------ <A HREF="http://www.lifestyleshop.nu/bire" TARGET=_blank>CTS / AA / CD / OH / RD / SD / TR / MR</A> [Redigerat av Bire den 09 aug 2000]
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|