webForumDet fria alternativet

Kanske missat, men frågar endå!

Småprat

1 svar · 485 visningar · startad av Brimba

Medlem sedan dec. 19995 875 inlägg
Frågan#1

Hej!

Jag undrar om det finns något sätt att se alla poster som varit postade sen man var här sist?

Ifall det finns, så kan man ställa in vilka forum man vill "bevaka" så att det bara är dom forumen som man har valt att "bevaka" som man ser dom nya meddelanden i. Så att man slipper "kryssa" mellan massa forum, det tar både tid och är jobbigt! Bättre att ha ett forum där man valt vilka forum skall ingå, och där listas alla inlägg :)

Mvh
Patrik
aka Brimba

Medlem sedan dec. 1999757 inlägg

Har redogjort för detta ganska många gånger faktiskt.
I nuvarnade läget går det inte att på ett enkelt sätt få tag i denna typen av information.
Detta beror på att första sidan listar endast kategorier och något informationsutbyte av den karaktären har inte skett mellan din cookie och databaserna.

Många av dessa problem löses antagligen automatiskt om man istället kan lista forumen på denna sida.

Hur det blir med den lösningen är helt upp till er själva. Ni får avväga dom fördelar och nackdelar som finns och tills dess kör vi som det är upplagt just nu.

Jag säger inte att det är helt omöjligt att ändå skapa denna informationen, men kräver en fullständig omstrukturering av skripten och den tid detta tar i anspråk, finns inte för tillfället.

Då många ställer just denna typen av fråga, så stänger jag tråden för att senare kunna hänvisa till densamma.