![]() |
|
|
|||||||
| Nätverk Problem med nätverket, Internetdelningen eller liknande. Diskussioner kring LAN & WAN. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-05-11
Lösningar: 0 |
Finns det någon här som vet och kan förklara för mig hur man gör för att dela ut ett vanligt modem över ett nätverk så alla i nätverket kan surfa på det?
Det är rätt bråttom så jag vore glad om jag kunde få svar rätt snabbt. Tack på förhand! ------------------ verktygslådan Ett gott trams förlänger livet
<FONT COLOR="#660000"> Livet är som en tärning. Det bästa man kan få är sex</FONT>
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-06
Lösningar: 1028 |
Vilket operativtsystem har du?
------------------ Mvh Patrik aka Brimba <A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=16" TARGET=_blank>Skulle du avstå alkohol om alla droger försvann? </A>När kan vi resa ut och besöka andra galaxer? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-05-11
Lösningar: 0 |
Jag har redan löst det
![]() Operativsystemet är w98 ------------------ verktygslådan Ett gott trams förlänger livet
<FONT COLOR="#660000"> Livet är som en tärning. Det bästa man kan få är sex</FONT>
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
Registrerad: 2000-08-09
Lösningar: 1349 |
Citat:
![]() ------------------ Axel Veibäck GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>h r->r y (GeekCode 3.12 - ungeek)
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|