![]() |
|
|
|||||||
| Café webForum Trams och flams. Förvänta dig inte några seriösa svar. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2009-12-10
Lösningar: 11 |
Landet Runt: "Trams och flams. Förvänta dig inte några seriösa svar."
http://www.svtplay.se/landet-runt/
Finns det någon mer än jag som saknar den blonda tjejan i Landet Runt? Han den nya killen, som inte är så ny längre, är som ett monster för friden... Man blir ju fullkomligt upprörd när han vevar igång sina skämt om allt omöjligt. Kanske man skulle kunna kategorisera honom som en äkta P4 snubbe? P4 har ju j*vligt tröga och långsamma lyssnare, i alla fall mellan kl. 06:00 till 17:00 då de sänder på finska. Sen kl. 18 drar den RIKTIGA radion igång, men snabb journalistik med snabba människor som har koll på allt och alla. P4 på kvällen är som dag och natt!! :-) Hur som helst, jag har i alla fall skrivit till SVT och klagat på Landet Runt. Det var några månader sedan, eller förra året kanske. Men de verkar inte lyssna och sänder med han stolpskottet fortfarande. Vad göra?? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
Registrerad: 2006-08-02
Lösningar: 193 |
Citat:
Sluta se/lyssna på programmen du tycker illa om?
Med vänlig hälsning från Danne ------ Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Smurf Registrerad: 2000-11-03
Lösningar: 255 |
Konstigt, jag mailade SVT och sa att dom absolut måste behålla Henrik Kruusval och mig lyssnade dom på.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
Registrerad: 2006-01-10
Lösningar: 12 |
Citat:
|
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
Registrerad: 2009-12-10
Lösningar: 11 |
Citat:
Jo, givetvis kan jag avstå att titta på den där tomten. Två funderingar brådskar med att belasta min hjärna: 1. Landet runt i sitt originalutförande är rätt trevligt. 2. Den kvinnliga programledaren var ju kanske inte hela nöjet, men drygt 99,9999%... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-11
Lösningar: 689 |
Landet Runt? P4? Skriva och klaga? Hur gammal är du egentligen?
Johan Norberg, webbutvecklare. Jag jobbar på en liten webbyrå i Stockholm. Vi är asbra på WordPress och Drupal och så har vi gott kaffe. Jag gör också en podcast, Avklarat. Lyssna på den. Den är rolig, ibland. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Registrerad: 2007-03-12
Lösningar: 34 |
Hur gammal ska man vara för att få skriva och klaga?
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-11
Lösningar: 689 |
66,7 år gammal. Dispens kan sökas hos Landstinget för den som fyllt 60 men inte är förtidspensionerad.
Johan Norberg, webbutvecklare. Jag jobbar på en liten webbyrå i Stockholm. Vi är asbra på WordPress och Drupal och så har vi gott kaffe. Jag gör också en podcast, Avklarat. Lyssna på den. Den är rolig, ibland. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Registrerad: 2005-09-18
Lösningar: 4 |
Det var alltså svaret på frågan om man bor i Finland, men för den som bor i Sverige räcker det med att man är 66,6 år och dispens kan sökas om man fyllt 33,3 vare sig man är förtidspensionerad eller inte.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|