![]() |
|
|
|||||||
| Övriga frågor För seriösa diskussioner som inte passar i något annat forum. Exempelvis musik, tv, film, mat & dryck. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2005-08-10
Lösningar: 8 |
billig bilförsäkring
Köpte mig en vw caddy..
Tänkte trafikförsäkra den och letar billigt alternativ. Enda kravet är billigt..:-) Bra är inte nödvändigt..
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
Registrerad: 2006-08-02
Lösningar: 193 |
Citat:
Med vänlig hälsning från Danne ------ Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
Registrerad: 2005-08-10
Lösningar: 8 |
Citat:
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 2011-07-12
Lösningar: 0 |
Testa att ringa runt till olika försäkringsbolag och ställ dem mot varandra. Ta det billigaste alternativet du får från någon och dra av några hundralappar och fråga om dem kan matcha det. Brukar funka
Gjorde som det stod här: billig bilförsäkring funkade
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2004-07-04
Lösningar: 110 |
numera har de ofta samarbete med hemförsäkringsbolagen, jag får 20% rabatt på min bilförsäkring sedan jag började köra samma bolag (Moderna)
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 2012-08-12
Comprisr är bra när man ska hitta bra bilförsäkringar. Jag använde den när jag skulle få bra pris på min mc, det blev Trygg Hansa. Ett tips om du är ung är att kolla med dem då de ofta har bra priser på bilförsäkringar för unga.
Redigerat med anledning av webForums regler §2. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med nitro2k01 alternativt forumvärdarna. nitro2k01 Forumvärd, webForum Senast redigerad av nitro2k01, 2012-08-12 klockan 16:38 Anledning: Regelbrott |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Registrerad: 2004-07-30
Efter att ha pratat med "alla" bolag. Just nu kan jag verkligen rekommendera trygg-hansas bilförsäkringar. Prismässigt och med vad man får.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
Marsvin Registrerad: 2000-06-30
Lösningar: 3146 |
Grattis, rogerd!
Du har blivit utsedd till månadens <valfritt skällsord här>. Hur dumma tror du vi är? Planta. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Medlem
Registrerad: 2001-02-07
Lösningar: 31 |
Citat:
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Registrerad: 2006-12-20
Lösningar: 2 |
Osmakligt rogred att utbjuda sexuella tjänster i en tråd om försäkringar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() eller drog jag för snabba slutsatser av vilken del av paragraf två rogred bröt mot "utbjudning av sexuella tjänster är strängeligen förbjudet" På ämnet. Vi valde trygg hansa för att de var billigast av de "kända" bolagen. |
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
Forumvärd
Registrerad: 2003-08-26
Lösningar: 646 |
Citat:
Citat: