webForumDet fria alternativet

Spegel spegel på väggen där..

Småprat

10 svar · 1 074 visningar · startad av stattin

Medlem sedan jan. 2005713 inlägg
Frågan#1

..säg mig hur långt mellan hålen det är.

Rimma är inte min starka sida, men är det någon av er som har en sådan här hemma? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/38006200

Kan denne någon vara vänlig och göra mig tjänsten att mäta hur långt det är mellan skruvhålen på själva plattan man fäster i väggen?

Tacksam för svar jag är!

Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg

Jag hittade ingen hemma. Däremot hittade jag att det finns en länk Kontakta oss under Kundservice långt ner på sidan. Du kan ringa eller mejla och fråga.

Jomen det förstår la jag med men jag hade hoppas på ett svar ikväll istället för att vänta till imorrn då jag kan mäta själv hemma hos fader min när jag ska dit.

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

cc 192 mm säger Lasp

Medlem sedan juni 2009920 inlägg

Varför inte bara göra en borrmall i papper?

Gildebrand skrev:

Varför inte bara göra en borrmall i papper?

Ja men jag måste ju ha måtten först.

Medlem sedan juni 2009920 inlägg

Nej, du lägger hålen mot ett papper, ritar, och använder som borrmall

Gildebrand skrev:

Nej, du lägger hålen mot ett papper, ritar, och använder som borrmall

Men snälla lilla.. hade jag haft hålen i min närvaro hade jag kanske inte frågat efter måtten :OO

Lika bra jag tar det från början, på min toalett dörr har jag satt fast en handduks hållare för dusch handdukar på utsidan. Dörren är ihålig så jag drog två bultar rakt igenom, så jag kom på idag att jag kunde sätta en spegel (se inlägg nr 1) i samma bultar på andra sidan dörren, men då behövde jag veta måtten först för att se så den passade in. Dock gjorde den inte det, om man inte kanske kan modifiera lite.

"handduks hållare för dusch handdukar" oj :)

Medlem sedan feb. 20032 532 inlägg

Du glömde toalett dörren också.. ;)