Nej det tänker jag inte
Tänker du svara i denna tråd?
46 svar · 4 593 visningar · startad av b242569
Citerat b2345678
Citat från b123434645789 "Om försalget går igenom"
Ja då kanske det är rätt men rått. :r
Jo men det var ju inte fel svar Kolla bara försalget, vad det nu betyder?
eftersom det är fredag idag så skiter jag i det...
Men vad seriöst vissa har svarat. Varför :q
Tråden råkade ju hamna i Café webForum och det verkar som att ni tolkat det som att det inte var det jag ursprungligen hade tänkt.
Ja, fastän det inte bara blev tramsiga svar så kan väl tråden få vara kvar i Café webForum då.
Har inte tänkt svara, inte utan omröstning i alla fall!
Det var ju en otroligt tramsig fråga så varför förväntar du dig svar som inte är tramsiga?
Det var ju en otroligt tramsig fråga så varför förväntar du dig svar som inte är tramsiga?
Svaren måste väl inte vara tramsiga bara för att frågan, enligt vad vissa tycker, är seriös.
Ärligt talat - vad i helvete?
Hur kan frågan överhuvudtaget tolkas som en seriös fråga? Jag förstår noll och intet!!!!
Och varför i helvete lägger du den i Cafét om du inte vill ha svar av en viss typ?
JAG FATTAR INGENTING!!!
Snälla någon, hjälp mig att förstå.
Svär man inte mer än så förstår man inte.
JAG FATTAR INGENTING!!!
Jo jag tror att han tänkte såhär att...tanken med frågan var att... Nej, jag kan inte. :( :r
Well there's this passage I got memorized. Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you." I been sayin' that shit for years. And if you ever heard it, it meant your ass. I never gave much thought what it meant. I just thought it was some cold-blooded shit to say to a motherfucker before I popped a cap in his ass. I saw some shit this mornin' made me think twice. See now I'm thinkin', maybe it means you're the evil man. And I'm the righteous man. And Mr. 9 Milimeter here, he's the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. Or it could mean you're the righteous man and I'm the shepherd and it's the world that's evil and selfish. Now I'd like that. But that shit ain't the truth. The truth is you're the weak. And I'm the tyranny of evil men. But I'm tryin', Ringo. I'm tryin' real hard to be a shepherd.
Föresten, är det någon som vet varför nya Sollentuna centrum har fått fuktskador och fått byta trägolvet? jag fattar inte grejjen! :o
Föresten, är det någon som vet varför nya Sollentuna centrum har fått fuktskador och fått byta trägolvet? jag fattar inte grejjen! :o
Troligtvis har det kommit in fukt.
Enkelt, han(?) är här för att reta upp folk.
Bästa medicinen är att ignorera hans(?) inlägg.
Enkelt, han(?) är här för att reta upp folk.
Bästa medicinen är att ignorera hans(?) inlägg.
Man kan kalla det för Ingrid-syndromet, internt här på wF. Äldre medlemmar bör förstå sambandet! :e
Troligtvis har det kommit in fukt.
Jag var nästan säker på att det var ett PR-jippo från apple för att presentera en ny app där man kan lägga trägolv i mobilen. Men nu när du lägger fram det sådär och man tänker "outside the box" så låter det helt klart rimligt att fukt, orsakat fuktskadorna!
Jag var nästan säker på att det var ett PR-jippo från apple för att presentera en ny app där man kan lägga trägolv i mobilen. Men nu när du lägger fram det sådär och man tänker "outside the box" så låter det helt klart rimligt att fukt, orsakat fuktskadorna!
Har du undrat vart fukten kommit ifrån? Det kan ju ha varit en jumper jagad av massa paladins som teleporterade sig in i centrum från någon liten sjö?