![]() |
|
|
|||||||
| Övriga frågor För seriösa diskussioner som inte passar i något annat forum. Exempelvis musik, tv, film, mat & dryck. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#51 |
|
Medlem
Registrerad: 2005-09-18
Lösningar: 2 |
Angående detta resonemang kommer jag inte att skicka ett enda inlägg med motfråga till :stefan:
Jag förstår att han i ren hast tog upp en ny spontan tråd och formulerade sig som om det måste vara trams i cafeet. Du är förlåten (:stefan:) för att du denna gång inte formulerade dig exakt klart om cafeet. |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Medlem
Registrerad: 2005-05-13
Lösningar: 17 |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem
Registrerad: 2009-12-10
Lösningar: 1 |
"It's getting better and better... and... I can even FEEL / TOUCH the taste!!"
Kan vi inte diskutera hur man matar trollen utan att gå över ån efter vatten?? :-) Eller nåt annat tung ämne utan betydelse...!! :-) I'm alive!! Senast redigerad av civilpolisen, 2010-08-06 klockan 15:07 Anledning: Mjöllpåsen gick sin väg... |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Moderator
Registrerad: 2000-04-28
Lösningar: 64 |
Hahaha, nu ger jag fan upp... Jag tror jag byter kuf och rättshaverist mot troll rakt av.
![]() Men nu skiter jag i detta, nu är det helg och baluns och Sonisphere i morron och ojojoj.
|
|
|
#55 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-30
Lösningar: 115 |
Nu har jag haft lite wF semester!
Men jag kollar trådar lite då och då och ser att det kanske inte har blivit så mycket bättre. Så om nån vecka tar vi och drar ner i Europa på några veckor. Här kan man ju knappast stanna stanna och lyssna på alla löften. Nä bättre då att lägga sin röst nu och se vem som segrade den 19 sept. Får då börjar ju resten av våra svenska liv! Eller hur?
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem
Registrerad: 2002-08-03
Lösningar: 106 |
Hade jag haft möjligheten hade jag faktiskt gjort samma sak.
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|