![]() |
|
|
|||||||
| Design & Grafik Här pratar vi om design och kreativitet. Och tillhörande program |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-20
Lösningar: 191 |
Tycker inte ni att Telias hemsida är hemsk?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-04
Lösningar: 862 |
Jo. Skrev jag också och påtalade för webmaster, och han/hon höll med mig. Arbete pågår för att åtgärda (enligt vedebörande).
Går inte ens att använda med Linux / NN. Helt värdelös. Man kan väl bara hoppas att man får se mindre av sådan skit i framtiden. Bl.a. Boo.com (se annan tråd) har ju visat att sådana typer av sidor inte är speciellt företagsekonomiska. ------------------ Robban < robban@lipogram.com >
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-20
Lösningar: 191 |
Jag fattar inte vad det är för fel på boo.com! Jag tycker det är rätt så skyst design!
------------------ <!-- ALPHA II --> |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-20
Lösningar: 3852 |
Jag orkade aldrig vänta på att boo skulle ladda.. dessutom öppnades siten i ett popup fönster.. mycket jobbigt.
------------------ M a tti Kolu Qui tacet, consentit.
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-05-23
Lösningar: 149 |
Nu har Telia i alla fall plockat bort den där störande funktionen med texter som flyger omkring, så nu behöver man inte få magsår pga sidans stressfaktor i alla fall.
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 1999-12-13
Lösningar: 459 |
jag tycker det verkar som om sidan är något som det bara slängt ihop, med ett dåligt yttre och bättre inre . . .
![]() ------------------ Erik Alfredsson Y2K banan.erik@home.se alfredssons.com |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-01-19
Lösningar: 743 |
Jag gillar inte Telias hemsida heller. Den är inte speciellt användarvänlig. Däremot gillar jag Tele2's hemsida. Den är enklare och mycket snyggare.
------------------ // <title>Hazze</title
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-06-08
Lösningar: 0 |
Sidan kanske inte är den bästa men nya loggan e mycket snyggare jämfört med den gamla.
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-04
Lösningar: 520 |
nånting som stör med telias hemsida är alla bilderna som tar evigheter att ladda...
------------------ j a n s h e m s i d a m a i l
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|