webForumDet fria alternativet

Jag förväntar mig din e-post

Småprat

5 svar · 813 visningar · startad av civilpolisen

Medlem sedan dec. 2009872 inlägg
Frågan#1

Jag förväntar mig din e-post
Det är förståeligt att du kan vara lite orolig eftersom du inte känner mig men jag har en lukrativ affärsverksamhet förslag av ömsesidigt intresse att dela med dig. Jag fick din referens i mitt sökande efter någon som passar min föreslagna affärsrelation.

Jag Patrick KW Chan Executive Director & Chief Financial Officer för Hang Seng Bank Ltd Jag har en dold verksamhet förslag för dig. Jag måste be dig hjälpa mig att köra ett företags projekt från Hong Kong till ditt land. Det innebär överföring av en stor summa pengar. Allt som rör denna transaktion skall vara rättsligt göras utan problem. Vänligen sträva efter att nå största möjliga diskretion i allt som rör denna fråga.

När pengarna har framgångsrikt överförts till ditt konto, ska vi delar i förhållandet som skall godkännas av oss båda.

Jag föredrar du nå mig på min privata e-postadress nedan (patrickchankw053@yahoo.com.hk) och slutligen efter att jag skall förse dig med mer information är om denna operation.

Vänligen om du inte är intresserad ta bort det här mailet och inte jaga mig eftersom jag lägger min karriär och livet av min familj på spel i denna satsning. Även om inget vågade ingenting vunnit.

Din tidigaste svar på detta brev kommer att uppskattas.

Vänliga Hälsningar
Mr.Patrick Chan

Ett brev som slinker genom Bineros i övrig eminenta filter för oönskad e-post!

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

*flyttar tråden till cafét innan snabeln får en chans att göra det*

För övrigt, ditt späm kommer inte i närheten av att slå fientlig tomten!

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

Herregud, det där hade jag behållit för mig själv! Du riskerar ju hans karriär och livet av hans familj!!! :moose

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

nitro2k01 skrev:

*flyttar tråden till cafét innan snabeln får en chans att göra det*

F*n också. Jag var så galet nära, men jag var tvungen att springa på toa först. :(

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Jag har en dold verksamhet förslag för dig.

Det var nog det mest sanningsenliga någon automatiserad översättare någonsin skrivit... :e

Medlem sedan dec. 2009872 inlägg

Jaha... Jag vet inte riktigt vad jag tänkte, men om inte annat, så är det ett skapligt seriöst brev som slinker igenom Bineros filter och folk kanske får för sig att svara!? Vad vet jag. Det var inte meningen att på något sätt göra mig lustig... Jag menar inte heller att det skulle vara värsta översättningen.

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)