webForumDet fria alternativet

Länge har jag förts med av en våg av tvivel och oro men har nu äntligen spolats iland

Böcker

1 svar · 610 visningar · startad av Lasp

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg
Frågan#1

Vackra texter och många citat finns i en spännande bok som heter "Shakespeare's hemlighet".
En riktig spännande bok som väl överglänser "DaVinci koden" i spänning och välskrivenhet.
Det är därifrån jag hämtade min senaste byliner Vero nihil verius "Ingenting är sannare än sanningen"!
Till alla oss åldringar på wF får jag också tillägga:
"Vad ont en människa gör, det överlever, det goda blir begravet när hon dör... WS
Som sagt en riktigt spännande (och lärorik) bok. Så därför la jag in en blänkare här för Er som inte kollar på Språk och lästa böcker. :stud
Att boken blir film är jag övertygad om säger Lasp

Medlem sedan mars 2009452 inlägg

Vackert.

Men är det inte lite så att var sak har sin plats. wF är ett bra forum... men även wF har sina begränsningar. I ärlighetens namn är wF inte heltäckande, även om goda ansträngningar trots allt görs.

Personligen har jag väldigt mycket att tacka just wF och medlemmarna på detta forum. Mitt liv har formats efter forumet. Eller tack vare forumet. Eller på grund av forumet...

Men som sagt. wF är inte heltäckande och även jag har fiskat efter kunskap på andra domäner. Kanske detta även inkluderar litterära diskussioner?

Inget varar för evigt och om sanningen ska fram kanske denna typen av diskussioner kan förändra den saken!?

"Livet blir vad man gör det till" och det samma gäller forumet. Både det skrivna innehållet och det grafiska utseendet som det klagats på en del på annat håll.

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)